سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 78135
|
12:02 - 1397/06/31
نسخه چاپی

توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل انجام شد؛

امدادرسانی به 306 نفر در اردبیل طی تاسوعا و عاشورا

امدادرسانی به 306 نفر در اردبیل طی تاسوعا و عاشورا
مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان اردبیل گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به 306 نفر خدمات امدادی ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،رامین معبودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ارائه خدمات امدادی سازمان جمعیت هلال احمر اردبیل به 306 نفر در تاسوعا و عاشورای حسینی امسال خبر داد و گفت:  این سازمان برای خدمتگذاری به عزاداران حسینی 8 چادر سلامت در نقاط مختلف استان اردبیل برپا کرده بود.

وی افزود:  عمده فعالیت انجام شده در چادرهای  سلامت  جمعیت هلال احمر استان اردبیل «ایستگاه سلامت»، کنترل فشار خون و تست قند خون بود که با توجه به آخرین آمار اعلامی 262 نفر به این ایستگاه‌ها مراجعه کرده و از میزان سلامتی خود در شاخص‌های درنظرگرفته شده مطلع شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان اردبیل تصریح کرد:  42 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل متشکل از 223 نیروی عملیاتی به همراه 25 دستگاه آمبولانس و 9 خودروی پشتیبانی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به عزاداران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادند.

وی گفت:  طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته  44 نفر حادثه‌دیده به ایستگاه‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان اردبیل مراجعه کردند که  42 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 2 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.  

انتهای پیام/ 313/1/3

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد