سرویس: استانی
کد خبر: 78140
|
14:24 - 1397/06/31
نسخه چاپی

پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام مشترک  استاندار و نماینده ولی فقیه در  استان اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در پیامی مشترک فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران و مردم شریف و ولایی استان به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در پیامی مشترک فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران؛ مردم شریف و ولایی استان، به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس، به عنوان درخشان ترین برهه از تاریخ معاصر ایران و مظهر حماسه، وحدت، ایثار و از خودگذشتگی ملت بزرگ ایران، یاد آور رشادت های مردان و زنانی است که گران بها ترین سرمایه حیات خویش را در طبق اخلاص نهادند و با لبیک به فرمان امام امت (ره)؛ در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده، استقلال و آزادگی را برای نسل های آینده این سرزمین الهی، به ارمغان آوردند.

مردم غیور استان اردبیل نیز در طول هشت سال جنگ تحمیلی، با پیروی از فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره )، دفاع از تمامیت ارضی کشور را وظیفه خطیر خود دانسته، جانبازان و شهیدان گرانقدری را به نظام اسلامی تقدیم نمودند.

این جانبان، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان؛ حضرت امام حسین (ع ) و یاران با وفایش و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران؛ مردم شریف و ولایی استان، به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز تبریک گفته، از درگاه خداوند قادر و متعال، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را مسالت می‌نماییم.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد