کد خبر: 78159
|
10:55 - 1397/07/01
نسخه چاپی

زنگ مهر در اردبیل نواخته شد

زنگ مهر در اردبیل نواخته شد
همزمان با آغاز سال تحصیلی زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان اردبیل نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، زنگ "مهر" با آغاز سال تحصیلی 97-98 با حضور استاندار اردبیل، ناصر دستاری جانباز 75 درصدی هشت سال دوران دفاع مقدس  و جمعی از مدیران استانی در مدرسه سمیه اردبیل نواخته شد.

امروز در سایر مدارس استان اردبیل نیز زنگ "مهر" به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت به صدا درآمد و دانش‌آموزان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

استاندار اردبیل درمراسم نواخته شدن جنگ مهر در اردبیل با بیان اینکه ایران به وجود شما دانش آموزان برای پیشرفت نیاز دارد،گفت: بیشترین مسنولیت های کشور در آینده به دست دانش آموزان امروزی سپرده خواهد شد؛ مسئولیت حفظ و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی نیز به عهده شما دانش آموزان است.

وی تاکید کرد: مهمترین راهکار توسعه کشور تربیت دانش آموزان با نشاط و با ایده های علمی نوین است که در این راستا باید فضای مناسب و استاندارد آموزشی برای دانش آموزان مهیا شود.

اکبر بهنام جو تصریح کرد: هر کدام از شما با دانستن حرفه و شغلهای گوناگون مدیریت کشور را در دست خواهید گرفت از این رو  نقش شما در توسعه و خودکفایی کشور مهم است.

استاندار اردبیل گفت: اولویت دادن به تحصیل علم و ترغیب دانش آموزان به مطالعه کتب سودمند از ضروریات است چرا که همین فرزندان امید آینده این مملکت و میراث گرانبهای ایران اسلامی هستند.
 
وی خاطر نشان کرد: والدین باید توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند و برای آنان برنامه ریزی کنند.
 
بهنام جو با اشاره به تقارن ماه مهر امسال با محرم اظهار داشت:  انتظار می رود  دانش آموزان ایران اسلامی نیز در ادامه عزت آفرینی شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس، با همتی مضاعف برای تعالی روزافزون ایران عزیز اسلامی ، بیش از پیش کوشا و موفق باشند.
انتهای پیام/313/1/10ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد