سرویس: اردبیل
کد خبر: 78173
|
15:58 - 1397/07/01
نسخه چاپی

سایت و روزنامه های تفرقه افکن میان ملت ایران و عراق تحت تعقیب قرار گرفتند/ از یک روزنامه توجیهی برای انتشار اخبار کذب پذیرفته شده نیست/ از دادستان تهران گلایه مند هستم

سایت و روزنامه های تفرقه افکن میان ملت ایران و عراق تحت تعقیب قرار گرفتند/ از یک روزنامه توجیهی برای انتشار اخبار کذب پذیرفته شده نیست/ از دادستان تهران گلایه مند هستم
اژه ای گفت: سایت و روزنامه هایی که در انتشار این اخبار نقش داشته اند اعم از روزنامه شرق و سایت تابناک همه تحت تعقیب قرار گرفته اند. هرچند این روزنامه ها اعلام کرده اند که خبر خود را از رسانه دیگری گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوال خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مبنی بر ورود دادستان تهران به پرونده انتشار برخی اخبار کذب درباره زایران عراقی در ایران اظهار داشت: سایت و روزنامه هایی که در انتشار این اخبار نقش داشته اند اعم از روزنامه شرق و سایت تابناک همه تحت تعقیب قرار گرفته اند. هرچند این روزنامه ها اعلام کرده اند که خبر خود را از رسانه دیگری گرفته اند.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه این رسانه های منتشر کننده شایعات احضار شده و یا در چند روز آینده احضار می شوند. اینکه اصل کار زشت و ناپسند بوده و در شرایطی که همه می دانیم سرویس های جاسوسی در حال اختلاف افکنی بوده و تلاش هایی برای برهم زدن رابطه میان دو کشور صورت می گیرد انتشار چنین اخباری قطعاً عواقبی دارد.


اژه ای افزود: افراد و رسانه هایی که در داخل به این اختلافات دامن می زنند و بلند گوی سرویس های جاسوسی می شوند اگر دلیل و توجیهی نداشته باشند قطعا کارشان سخت می شود هرچند از یک روزنامه توجیهی برای انتشار اخبار کذب پذیرفته شده نیست.

 

سخنگوی قوه قضائیه همچنین خاطر نشان کرد: بنده از دادستان تهران گلایه مند هستم چرا که این موارد که منجر به فتنه می شود باید هم با قوت و هم با سرعت برخورد شود هرچند اقدام اولیه خوب بوده اما باید با سرعت بیشتری به این پرونده رسیدگی شود.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد