سرویس: استانی
کد خبر: 78175
|
16:35 - 1397/07/01
نسخه چاپی

تقویت ارزش‌های دینی در مدارس یک سرمایه‌گذاری عظیم است

تقویت ارزش‌های دینی در مدارس یک سرمایه‌گذاری عظیم است
رییس اداره آموزش و پرورش شهر هشجین گفت: تقویت و آموزش ارزش‌های دینی یک سرمایه‌گذاری عظیم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، زنگ مهر همزمان با سراسر کشور در اولین روز از ماه مهر در مدارس شهر هشجین نواخته شد و سال تحصیلی 98 - 97 به صورت رسمی از امروز آغاز شد

سجاد رستگار در بیان جملات خود ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبد الله الحسین و تبریک و فرا رسیدن ماه شکوفایی علم و ادب در بیان جملات خود افزود : عزت و اقتدار و سربلندی و توسعه و آبادانی نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری و از خود گذشتگی های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهر هشجین بیان کرد: تقویت و آموزش ارزش های دینی و ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت از مسائل مهم آموزشی است که دبیران گرامی نگاه مثبتی باید به این مسئله داشته باشند.

رستگار ضمن بیان ایستادگی ها و دلاوری های شهدای دفاع مقدس خطاب به دانش آموزان افزود : برای حفظ دستاورد های دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی ایران باید با آرمان ها و ارزش های شهدا آشنا شوید.

وی در ادامه خواستار تلاش و کوشش همه دانش آموزان جهت شکوفایی علم و ادب در آینده شد و افزود: جهت رقم زدن آینده ای شکوفا برای نظام جمهوری اسلامی ایران شما دانش آموزان باید از امروز تلاش و کوشش در همه عرصه های فرهنگی . هنری . اجتماعی را داشته باشید.

در پایان این مراسم از دانش آموز سعید زعفری هشجین جهت کسب مقام اول کشوری در رشته عکاسی مسابقات سفیران سلامت اداره آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد