سرویس: استانی
کد خبر: 78179
|
17:40 - 1397/07/01
نسخه چاپی

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است

 ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است
امام جمعه اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است و این امر باید مورد توجه واقع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با برگزارکنندگان مراسم هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت:  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است و در این زمینه اهمیت به برنامه‌های دفاع مقدس محور نیز حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که رسانه‌ها نقش اساسی در آشنایی جوانان با استکبار جهانی دارند بیان کرد: باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود و با شناساندن آنان بتوانیم ان گونه که شایسته و بایسته است عمل کرده و نیروهای بسیجی و مقتدر تربیت کنیم.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: باید جوانان امروزی در جبهه‌های حق علیه باطل آن طور که شایسته است عمل کنند تا بتوانیم برای آشنایی جوانان با رشادت‌ها  ایثارگری‌های جانبازان برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

عاملی تصریح کرد: ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ستودنی است و باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم به این شکل با تقویت سنگرهای فرهنگی در مقابل دشمنان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی اظهار کرد: مسئولان برای فراهم کردن بسترهای فرهنگی نقش و رسالتی خطیرو حساس دارند که باید به وظایف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانند و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنند که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/313/1/11

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد