سرویس: استانی
کد خبر: 78181
|
19:30 - 1397/07/01
نسخه چاپی

دانشگاهیان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند

دانشگاهیان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دانشگاهیان باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند و در این زمینه رسالتی خطیرو حساس بر گردن دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار رحیم نوعی‌اقدم بعد از ظهر امروز در نشست با استادان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار داشت:  دانشگاهیان باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند و در این زمینه رسالتی خطیرو حساس بر گردن دارند.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: بی‌شک رسیدن به پیشرفت و توسعه در سایه اطلاعت از منویات مقام معظم رهبری به کرسی می‌نشیند که باید در این زمینه نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم و بتوانیم در مقابل دشمنان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره به این که اراده ملت ایران دشمنان را از پای درمی‌آورد افزود: در دوران تاریخ این مهم را به اثبات رسانده است که همیشه اسلام و حق پیروز میدان است و دشمن همیشه ذلیل و خوار می‌شود و همگان به این مسئله واقفیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام به دست آمده و هر چه داریم مدیون شهیدان هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندانشان درس ایثار و شجاعت را در جامعه به ارمغان آورده‌اند.

وی اظهار کرد: عرصه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی نقطه مشترکی دارند و آن هم دشمن مشترک هر دو دوره یعنی آمریکا است که به خاطر حضور دشمن در برهه‌های زمانی مختلف باید بصیرت و ولایتمداری را در جامعه به حد اعلی برسانیم و محاسبات دشمن را که مبنی بر توطئه‌ها و ظلم است به هم بریزیم.

انتهای پیام/313/1/11

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد