سرویس: استانی
کد خبر: 78189
|
11:44 - 1397/07/02
نسخه چاپی

مدیر عامل هلال‌ احمر اردبیل؛

هلال احمر آمادگی لازم برای برگزاری دوره های امدادی به دانش آموزان را دارد

هلال احمر آمادگی لازم برای برگزاری دوره های امدادی به دانش آموزان را دارد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل آمادگی لازم را برای برگزاری دوره های مختلف امداد و کمک های اولیه به دانش آموزان را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، رامین معبودی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانش آموزان سفیران جمعیت هلال احمر در خانواده ها هستند اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل آمادگی لازم را برای برگزاری دوره های مختلف امداد و کمک های اولیه به دانش آموزان را دارد.

وی با بیان اینکه حادثه خیز بودن کشور نیاز به دوره های آموزشی کمک های اولیه را دو چندان می کند، تصریح کرد: با آموزش به دانش آموزان و خانواده ها می توان در زمان حادثه امدادرسانی اولیه انجام شود تا عوامل امدادرسان بر سر حادثه حاضر شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه در زمان حوادث کودکان و نوجوانان نسبت به دیگر افراد آسیب پذیرتر هستند، اضافه کرد: این وضعیت موجب می شود که روی نوجوانان و کودکان حساسیت بیشتری داشته باشیم تا آنها از نظر جسمی و روحی و روانی کمتر ضربه ببینند.

معبودی با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس اذعان کرد: مصادف بودن این دو مساله جایگاه دانش آموزان در حفاظت و صیانت از آرمان های نظام و انقلاب را پررنگ کرده است زیرا دانش آموزان کشور در زمان 8 سال دفاع مقدس بارها حماسه آفریدند.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نماد وطن دوستی و مقاومت در برابر استکبار جهانی است، اظهار کرد: در این سال ها مردم کشور متحد و همدل و همراه هم در برابر بدخواهان نظام و انقلاب ایستادند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست آنها بیفتد.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد