سرویس: دفاع و امنیت
کد خبر: 78339
|
13:15 - 1397/07/10
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد:

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله اقتدار سپاه و بسیج را به نمایش می گذارد

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله اقتدار  سپاه  و بسیج را به نمایش می گذارد
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد، گفت: بی تردید برگزاری مرحله دوم رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2، در روز پنجشنبه این هفته، باردیگر اقتدار و عظمت نیروهای مسلح ایران اسلامی به ویژه بسیج و سپاه را به نمایش گذاشته و این رزمایش دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران را خوشحال و دشمنان را نا امید خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد مغان در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، از آمادگی کامل برای حضور در مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2، در اردبیل خبر داد و گفت: بار دیگر در روز پنجشنبه با اجرای این رزمایش اقتدار ایران اسلامی را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به هجمه های سنگین دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران،اظهار داشت: اجرای رزمایش سپاهیان محمد رسول الله2، در مقطع کنونی موید این مطلب است که در سخت ترین شرایط هم می‌توان با امید و نشاط به آینده انقلاب حرکت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد، تصریح کرد: بی تردید برگزاری مرحله دوم رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2 در روز پنجشنبه این هفته، باردیگر اقتدار و عظمت نیروهای مسلح ایران اسلامی به ویژه بسیج و سپاه را به نمایش گذاشته و این رزمایش دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران را خوشحال و دشمنان را نا امید خواهد کرد.  

وی تاکید کرد: تجمع هزاران نفری روز پنجشنبه،علاوه بر  نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای بسیجی استان در برابر توطئه‌های دشمن یک اعلام برای شروع دومین چهل سالگی انقلاب اسلامی با توان‌ و ظرفیت بالا و ایمان و اعتقاد است.

مرحله اول رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2، با عنوان نمایش اقتدار و خدمت رسانی بسیجیان از 9 تا 29 شهریور ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد؛  ستون کشی و صف کشی بسیجیان، رزمایش میز خدمت در ادارات، شیفت ایثار و رزمایش بسیج اصناف با عنوان "یک کسبه یک دانش آموز"از جمله طرح هایی بودند که در مرحله مرحله اول رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2، اجرا شد.

در ادامه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲، مرحله دوم این رزمایش در سطح کشور روز پنج شنبه 12 مهرماه با محوریت اقتدار عاشورایی بسیجیان اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ش 313/1/10

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد