سرویس: استانی
کد خبر: 78428
|
16:49 - 1397/07/15
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری اردبیل:

تعامل بین مجموعه قضائی و نیروی انتظامی استان قابل تقدیر است

تعامل بین مجموعه قضائی و نیروی انتظامی استان قابل تقدیر است
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه نیروی انتظامی امنیت‌ساز جامعه است گفت: دستگاه قضائی اردبیل نیروی انتظامی را در چهارچوب قانون حمایت می‌کند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی باید انجام داده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در اردبیل اظهار داشت: دستگاه قضائی اردبیل نیروی انتظامی را در چارچوب قانون حمایت می‌کند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی باید انجام داده شود.

وی با اشاره به این که هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارزیابی و سنجش عملکرد نیروی انتظامی است گفت: باید از این فرصت برای رفع کم و کاستی‌ها و نیز ارتقای فعالیت نیروی انتظامی به کارگیری شود تا بتوانیم با همکاری و همدلی امنیت پایدار را در جامعه رقم زده و دشمنان را یاس و ناامید کنیم.

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خوشبختانه هم‌اکنون تعامل خوبی بین مجموعه قضائی و نیروی انتظامی استان حاکم است که بی‌شک توسعه این اقدامات در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم بسیار حائز اهمیت خواهد بود که امیدواریم اقدامات انجام یافته ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

قاصدی تصریح کرد: هم‌افزایی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم نقطه مشترک اهداف تمام ادارات و سازمان و ارگان‌ها است که در این زمینه با در نظر گرفتن ضوابط قانونی باید در راستای تامین امنیت پایدار تلاش کرده و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی استان از نیروی انتظامی اولویت اساسی است تا بتوانیم در راستای تامین امنیت پایدار به اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع در راستای مختل کردن امنیت اجتماعی را به حداقل برسانیم که در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند هستیم.

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این دیدار اردبیل را جزو استان‌عهای پاک در حوزه فساد اداری عنوان کرد و بیان کرد: خوشبختانه همکاری و هم‌افزایی مناسب بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی توانسته امنیت و آرامش را در جامعه تثبیت کند که این مسئله بسیار قابل توجه است.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد