کد خبر: 78435
|
14:57 - 1397/07/16
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

افزایش اعتماد مردم به نیروی انتظامی در سایه اقتدار امینت جامعه و مبارزه با اشرار فراهم شده است

 افزایش اعتماد مردم به نیروی انتظامی در سایه اقتدار امینت جامعه و مبارزه با اشرار فراهم شده است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اقدامات پلیس در برخورد با اشرار، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی که در حد مطلوبی انجام شده سبب افزایش اعتماد و وثوق مردمی به نیروی انتظامی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای تامین آرامش و امنیت در جامعه سپاه همکاری و تعامل همه‌جانبه‌ای با تمامی نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی داشته و تلاش می‌کند با همدلی و هم‌افزایی بیشتر زمینه‌ساز تقویت امنیت کنونی شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام نیروی انتظامی بیان کرد: دفاع از خاک و ناموس و تلاش شبانه‌روزی برای حفظ امنیت اجتماعی از مهمترین فعالیت‌هایی بوده که نیروی انتظامی در سطح استان و کشور به شایستگی در این زمینه عمل کرده و ما قدردان این تلاش‌ها هستیم.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: اقدامات پلیس در برخورد با اشرار، قاچاقچیان، مفسدان، قانون‌شکنان، غارتگران بیت‌المال، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی که در حد مطلوبی انجام شده سبب افزایش اعتماد و وثوق مردمی به نیروی انتظامی شده است.

بابازاده تصریح کرد: در راستای تامین امنیت و ایجاد حس آرامش در بین مردم برای زندگی شرافتمندانه و عزتمندانه آماده همکاری با نیروی انتظامی هستیم و تلاش می‌کنیم تا مشارکت و همدلی لازم را در این زمینه داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری پرشور رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله دو در اردبیل افزود: نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه برگزاری این رزمایش و ایجاد نظم در محل برگزاری رزمایش فعالیت‌ها و اقدامات خوبی انجام دادند که این تلاش‌ها زمینه‌ساز برگزاری بدون نارسایی این رزمایش شد.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد