سرویس: استانی
کد خبر: 78437
|
15:04 - 1397/07/16
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

بزودی موزه ورزش به جمع موزه های استان اردبیل اضافه می شود

بزودی موزه ورزش به جمع موزه های استان اردبیل اضافه می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: موزه ورزش استان اردبیل برای معرفی مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهرام آقاخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موزه ورزش استان اردبیل برای آشنای بیشتر مردم با مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی در استان احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: ایجاد موزه ورزشی یک ایده نو برای استان اردبیل است تا قهرمانان ملی و بین‌المللی به گردشگران و توریست‌های ورزشی معرفی شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: در ماه‌های آینده فراخوانی برای طراحی موزه ورزش از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اعلام خواهد شد تا این طرح به‌صورت کارشناسی اجرایی شود.

آقاخانی بیان کرد: در این موزه وسایل مدال‌آوران ورزشی نظیر کاپ قهرمانی،کفش، البسه، عکس،کتاب و مجلات ورزشی برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می‌شود و تمامی لوازم با نام قهرمانان ثبت خواهد شد. 
وی افزود: مسابقات و اردوهای مختلف در سطح ملی هرساله در استان اردبیل برگزار می‌شود و حضور ورزشکاران از سایر استان‌ها این فرصت را برای ما فراهم می‌سازد تا قهرمانان اردبیل را در این موزه به آن‌ها  معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بی‌شک این طرح در جذب توریسم ورزشی تأثیرگذار خواهد بود و گردشگران در کنار بناهای تاریخی از این مکان هم بازدید خواهند کرد.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد