سرویس: اجتماعی
کد خبر: 78439
|
15:10 - 1397/07/16
نسخه چاپی

استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه محقق اردبیلی

 استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه محقق اردبیلی
با حضور مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی و دانشجویان ورودی جدید در مقاطع مختلف، مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با اشاره به اینکه امسال چهلمین سال تاسیس دانشگاه است، گفت: این دانشگاه در مهر ماه سال 57 به عنوان دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز فعالیت خود را آغاز کرد و سال 70 از دانشگاه تبریز جدا و تبدیل به دانشگاه شد.


وی افزود : در این دانشگاه حدود 11 هزار و 500 نفر دانشجو مشغول تحصیل هستند که حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است .


حبیبی با بیان اینکه حدود 385 نفر عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی دانشجویان این دانشگاه را راهنمایی، مشاوره و آموزش می دهند، اضافه کرد: ۴۰ درصد اعضای هیات علمی این دانشگاه دارای مرتبه علمی دانشیاری و استاد تمام هستند.


رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه ۵۹ رشته دکتری در دانشگاه محقق اردبیلی وجود دارد، اظهار کرد: 2 نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه در زمره یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار دارند و یک نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان شیمیدان برجسته کشور و یک نفر دیگر پراستنادترین استاد علوم انسانی کشور انتخاب شده است.


استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه محقق اردبیلیوی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی، ورزشی و جشنواره های مختلف افتخارآفرینی کرده اند، اضافه کرد: دکتر سجاد انوشیروانی دارنده مدال نقره وزنه برداری المپیک عضو هیات علمی و سعید علی حسینی دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان در وزنه برداری دانشجوی دکترای این دانشگاه هستند که در کنار دیگر دانشجویان برای دانشگاه افتخارآفرینی کرده اند.


حبیبی افزود : امسال نیز مثل هر سال در آذرماه از پایان نامه های برتر دانشجویی و همچنین دانشجویان برتر تجلیل خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/3131/1/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد