سرویس: استانی
کد خبر: 78442
|
15:31 - 1397/07/16
نسخه چاپی

استاندار اردبیل؛

شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل توسعه می یابد

شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل توسعه می یابد
استاندار اردبیل گفت: با گسترش سرمایه گذاری در استان، شهرک های صنعتی در شهرستان ها توسعه و نواحی صنعتی جدید در اکثر بخش های تابعه استان ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو صبح امروز در بیستمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سخن می گفت، با بیان اینکه ۱۵ ناحیه صنعتی جدید در استان توسط شرکت شهرک های صنعتی در حال ایجاد است از توسعه شهرک های صنعتی استان خبر داد و اظهار داشت: دو شهرک صنعتی جدید نیز به شهرک های صنعتی استان اضافه می شود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد دستگاه ها و بانک ها در جذب سرمایه گذار و پرداخت تسهیلات، بار دیگر بر تسریع در روند پرداخت و حذف بروکراسی زائد اداری تاکید کرد و گفت : بانک ها باید تمهیداتی بیاندیشند تا فرآیند پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری در استان روز به روز کاهش یابد و اگر دستگاهی نمی تواند روند صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات را با حذف موارد و مراحلی که ضرورتی ندارد راسا" اقدام کند و نیاز به پیگیری از مبادی کشوری دارد مراتب را اعلام کنند تا اقدام مقتضی صورت گیرد.

بهنام جو به آمار منتشر شده اخیر در مورد سلامت اداری و قرار گرفتن استان اردبیل جزء استان های برتر در سلامت اداری اشاره و  تاکید کرد : ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه پرداخت تسهیلات بانکی از محل تسهیلات اشتغال زایی روستائی و عشایری در قالب تسهیلات خود اشتغالی تا سقف ۲۰ میلیون تومان به عشایر استان تصویب و مقرر شد دفترچه های دامداری به جای پروانه بهره برداری به عنوان سند معتبر در بانک عامل پذیرفته  شود.

استاندار اردبیل در این خصوص نیز خواستار اتخاذ شیوه ای برای تسهیل و تسریع در پرداخت و پرهیز از ازدحام عشایر در بانک ها شد.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد