سرویس: استانی
کد خبر: 78462
|
13:10 - 1397/07/17
نسخه چاپی

پاسخگویی به ارباب رجوع در دستگاه های اداری تسریع می یابد

پاسخگویی به ارباب رجوع در دستگاه های اداری تسریع می یابد
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اردبیل گفت: مدت زمان رسیدگی به درخواست ها، نامه ها و شکایات مردمی کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، احمد کنعان پور که در جلسه کارگروه صیانت از حقوق شهروندی و سلامت اداری استان سخن می گفت ، با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای تحقق حقوق شهروندی در نظام اداری و بر اساس ساز و کار پیش بینی شده از جمله تشکیل میز خدمت پاسخگویی به ارباب رجوع در دستگاه های اداری تسریع می یابد.

وی با بیان اینکه منشور حقوق شهروندی با امضای رئیس جمهور و توجه جدی دولت تدبیر و امید برای اولین بار منتشر و تحقق آن به عنوان سند بالادستی و ابلاغیه رئیس دولت برای همه دستگاه ها لازم الاجراست، افزود: دوره های آموزشی مدیران و کارشناسان برای آشنایی با حقوق شهروندی در استان برگزار شده است و  بخشنامه ها و دستورالعمل های دولت به فرمانداری ها و دستگاه ها ابلاغ شده است‌.

مشاور استاندار اردبیل مدیران و فرمانداران را به توجه جدی و نظارت بیشتر بر خدمات میز خدمت بعنوان ویترین خدمات دستگاه ها تاکید کرد و گفت: حضور منظم و برنامه ریزی شده مدیران در سامد در راستای تحقق حقوق شهروندی است که ارتباط تلفنی و مستقیم مردم را با مدیران تسهیل می بخشد.

کنعان پور با بیان اینکه باید در عمل نیز ثابت کنیم مردم ولی نعمت ما هستند، افزود: مدیری که نمی تواند کارمند را به نحو احسن به کارگیری کند و ملزم به رعایت حقوق شهروندی نماید خود ضعیف است و درک صحیحی از حقوق شهروندی ندارد.

وی ادامه داد: در حقوق شهروندی مدیر واقعا نوکر مردم است و در برخورد با افراد تبعیض قائل نمی شود.

مدیرکل بازرسی ،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری شفافیت خدمات و راهنمایی صحیح مردم و ارباب رجوع را از شاخص های حقوق شهروندی بیان کرد‌.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد