کد خبر: 78467
|
19:59 - 1397/07/17
نسخه چاپی

با حضور دانشجویان بسیجی انجام شد؛

اجتماع عظیم ‌سپاهیان محمد رسول‌الله (ص)‌ با حضور گسترده دانشجویان بسیجی اردبیل

 اجتماع عظیم ‌سپاهیان محمد رسول‌الله (ص)‌  با حضور گسترده دانشجویان بسیجی اردبیل
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل از ‌حضور دانشجویان بسیجی در اجتماع عظیم عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) دو در اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان بسیج دانشجویی اردبیل اظهار داشت: در عرصه کنونی صاحبان قلم و علم مهم‌ترین عوامل تصمیم‌ساز در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب هستند که در صورت بی‌توجهی این قشر به مسائل زمینه برای تشدید مشکلات فراهم می‌شود.

وی با قدردانی از حضور دانشجویان بسیجی در اجتماع عظیم عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) دو در اردبیل بیان کرد: دانشجویان با حضور گسترده خود در کنار سایر اقشار بسیج وحدت و همبستگی ملت ایران را به نمایش گذاشتند و بار دیگر به دشمنان نشان دادند که نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با اشاره به اهمیت محتوای نشریات دانشجویی گفت: برای اینکه بتوانیم اثربخشی این نشریات را شاهد باشیم باید محتوای نشریات دانشجویی به تائید حوزه نمایندگی ولی فقیه برسد تا زمینه برای انتشار آن فراهم شود.

عابدی تائید محتوا را اصل و قانون مهم در کشور دانست و تصریح کرد: از مهمترین رسالت‌های مدیران مسئول نشریات دانشجویی امانتداری بوده و باید از هر گونه کپی‌برداری بدون اجازه و یا انتشار مطالب نادرست خودداری کنند و هر مدیری تنها مسئولیت یک نشریه را بر عهده داشته باشد.

وی نشست‌های بصیرتی، روشنگری و حلقه‌های معرفتی و صالحین را دارای تاثیری مهم در تبیین مسائل تربیتی دانست و افزود: در راستای آشنایی دانشجویان با مبانی انقلاب در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این نشست‌ها برگزار می‌شود  و در کنار شرعیات و اخلاقیات، ابعاد سیاسی و فرهنگیی این نشست‌ها نیز قابل توجه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه در سایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان ابرقدرت‌هایی چون آمریکا قدرت تهاجمی خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد:‌ از نمونه‌های بارز قدرت انقلاب اسلامی در دنیا اجماع جهانی علیه ترامپ است و روز به روز بر این اقتدار و عظمت کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی افزوده می‌شود.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد