کد خبر: 78468
|
20:03 - 1397/07/17
نسخه چاپی

معاون قرآن و عترت فرهنگ وارشاد اسلامی اردبیل:

بانک جامعه فعالان حوزه نماز استان تهیه و تدوین می‌شود

بانک جامعه فعالان حوزه نماز استان تهیه و تدوین می‌شود
معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: به منظور ارتقای کارهای ابتکاری، تولید محتوا و مفاهیم جدید در حوزه نماز تولیدات فرهنگی و هنری پژوهش‌محور در اردبیل حمایت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مهدی طاهری عصر امروز در جلسه کارگروه ترویج فرهنگ نماز کانون‌های مساجد استان اردبیل اظهار داشت:  به منظور ارتقای کارهای ابتکاری، تولید محتوا و مفاهیم جدید در حوزه نماز تولیدات فرهنگی و هنری پژوهش‌محور در اردبیل حمایت می‌شود که در این راستا دستیابی به اجرای برنامه‌های فاخر در این حوزه اولویت اساسی است.

وی با اشاره به این که استفاده از ابزارهای مختلف زمینه تاثیرگذاری فلسفه فرهنگ اقامه نماز را در استان تحقق می‌بخشد افزود: با تولید آثار فاخر به دنبال افزایش تعداد مخاطبان هستیم تا بتوانیم با اعضای کانون‌های مساجد استان این برنامه‌ها را عملیاتی کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تجلیل از خادمان فرهنگ نماز و ارائه برنامه‌های ابتکاری بومی استان در حوزه فرهنگ نماز جزو برنامه‌های اجرایی در حوزه فرهنگ اقامه نماز برای اجلاس سراسری نماز خواهد بود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

طاهری تصریح کرد: بانک جامعه فعالان حوزه نماز استان تهیه و تدوین می‌شود و برنامه‌های مختلف دیگری با محوریت نماز برگزار خواهد شد کهدر این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است و هم‌اکنون به دنبال پژوهش محور بودن برنامه‌ها برای تاثیرگذاری بیشتر هستیم که در این زمینه تاکنون اقدامات مناسبی انجام یافته است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: فضای مجازی ابزار کاربردی مناسب برای توسعه حوزه فرهنگ و هنر است که در این زمینه حضور فعالان کانون‌های مساجد در این فضا مهم و اساسی خواهد بود که در این زمینه به دنبال بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در استان هستیم.

نادر سقاء افزود: ترویج و ترغیب فرهنگ اقامه نماز در کانون‌های مساجد اولویت اساسی است و بزرگ‌ترین رسالت کانون‌های مساجد ورود به تمامی حوزه‌های فرهنگی برای ارتقا و توسعه فرهنگ نماز در استان است که امیدواریم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد