کد خبر: 78475
|
15:50 - 1397/07/18
نسخه چاپی

با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل؛

امام جمعه جدید شهرستان خلخال معرفی شد

 امام جمعه جدید شهرستان خلخال معرفی شد
حجت الاسلام شیخ کریم اسدی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان خلخال معرفی و از زحمات هفت ساله حجت الاسلام رشتبری قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در جلسه شورای اداری  امروز شهرستان خلخال که با حضور آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل ، مسئولان استانی و محلی برگزار شد ، حجت الاسلام شیخ کریم اسدی به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان از طرف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اردبیل حکم مسئولیت گرفت.

آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این جلسه گفت: مسئولان باید در اردوگاه مردم باشند و رسیدگی به مشکلات مردم ، بیان خواسته های آنان و تلاش برای حل مشکلات را سرلوحه کارهای خود قرار دهند .

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه دولتی ها در ستاد هستند، افزود : ائمه جمعه شهرها در صف هستند و بیشتر مشکلات مردم را می بینند و باید در بیان آنها بکوشند .

وی خواستار فعالیت امامان جمعه در تربیت نسل سالم اخلاقی وا یجاد فضای سالم تربیتی شد و تصریح کرد : امامان جمعه باید در مسیر جریان سازی فرهنگی برای حفظ نظام و انقلاب باشند، چراکه اصلی ترین مطالبه مردم امروز در جامعه مطالبه فضای سالم فرهنگی و تربیتی است .

آیت الله عاملی تاکید کرد : مدیران ، مسئولان و ائمه جمعه حق دخالت در امور انتخابات را ندارد و هر گونه به کار گیری اموال دولتی در راستای یک جریان ممنوع است.

بابایی فرماندار خلخال نیز اتحاد و همدلی مسئولان شهرستان را در راستای توسعه تاثیر گذار دانست و از زحمات امامان جمعه شهرستان خلخال قدردانی کرد.

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد