سرویس: استانی
کد خبر: 78476
|
15:54 - 1397/07/18
نسخه چاپی

امام جمعه خلخال:

تنها عامل تأثیرگذار جامعه کنونی کشور خدمت به مردم و اتحاد است

 تنها عامل تأثیرگذار جامعه کنونی کشور خدمت به مردم و اتحاد است
امام جمعه خلخال گفت: تنها عامل تأثیرگذار جامعه کنونی کشور خدمت به مردم و اتحاد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام کریم اسدی از ظهر امروز در شورای اداری خلخال نعمت خدمت به مردم را سعادتی عظیم و عنایتی از سوی حضرت حق خواندو اظهار کرد: توفیقی خدمتگذاری دوباره به مردم برای اینجانب فراهم شده و در  شرایط حساس زمانی امروز تنها عامل تأثیرگذار در خدمت به مردم اتحاد است.


وی ضمن تشریح ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در شهرستان خلخال افزود: دست به دست هم خواهیم داد و با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای که آفت بزرگ همه جوامع است به آبادانی شهرستان خلخال خواهیم پرداخت.


امام جمعه خلخال با قدردانی از زحمات مرحوم آیت‌الله هبت الله یکتایی، حجت‌الاسلام جنتی‌نیا، حجت‌الاسلام احمد شجاعی و حجت‌الاسلام امیر رشتبری گفت: کمک به حل معیشت مردم و خدمت‌رسانی از اهم وظایف مسؤولان و تنها راه پیشرفت مردم و مسؤولان را حرکت در مسیر گفتمان مقام معظم رهبری و حفظ انسجام بین دستگاه‌های اجرایی است.


اسدی وجود و حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان اردبیل را افتخاری برای مردم استان دانست و ادامه داد: به عنوان سرباز ولایت، در خط رهبری و در جهت پیشبرد اهداف امام راحل، مقام معظم رهبری و طریق شهدا حرکت خواهم کرد.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد