کد خبر: 78480
|
13:58 - 1397/07/19
نسخه چاپی

مربی بین المللی ژیمیناستیک خبرداد:

تیم بزرگسالان ژیمناستیک اردبیل قهرمان مسابقات لیگ ژیمناستیک کشور شد

تیم بزرگسالان ژیمناستیک اردبیل قهرمان مسابقات لیگ ژیمناستیک کشور شد
مربی ژیمناستیک بزرگسالان لیگ استان اردبیل گفت: لیگ ژیمناستیک بزرگسالان اردبیل توانستند برای اولین بار عنوان برتر مسابقات قهرمانی لیگ ژیمناتستیک کشور را کسب کنند.

وحید صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: امسال با تلاش ها و فعالیت های برنامه ریزی شده توانستیم همانند سال های قبل با نام تیم منتظران مهدی (عج) و با مربیگری و مدیریت بنده در مسابقات لیگ قهرمانی کشور کسب عنوان قهرمانی را اذعان خود کنیم.

این داور بین المللی FiG  اردبیلی با اشاره به اینکه تاکنون 40 مدال استانی و کشوری کسب کرده ایم افزود: با وارد شدن به عرصه مربیگری توانسته ام با مربیگری در تیم های مختلف عنوان های قهرمانی زیادی را کسب کنم .

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی لیگ ژیمناستیک کشور با شرکت 16 تیم در استان یزد برگزار شد تصریح کرد: در این دوره از مسابقات در محموع نونهالان و نوجوانان رتبه دوم و در بخش بزگسالان ربتبه اول لیگ قهرمانی ژیمناستیک را اذعان خود کنیم.

صادقی شرکت کنندگان علی محمد پور، میلاد عیسی زاده ، رحیم نوعی و مهدی حسین زاده را از برترین های این دوره مسابقات لیگ قهرمانی ژیمیناستیک کشور دانست و افزود: علی بهشتی،احسان برمکی،عرشیا قبادی، پارسا ابراهیمی، مانی کمرچی، امیرعلی حسین زاده، سپهر کیخسروی، هانی زینالی، امیرمحمد عبادی، مهدی طریقی، سجاد بهشتی و صدرا ستارپور از دیگر ملی پوشان شرکت کنندگان ژیمناستیک کار اردبیلی در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانی ژیمناستیک کشور بودند.

وی در پایان با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در اعزام اعضاوکادر تیم به این دوره از مسابقات سنگ تمام گذاشتند و اگر حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نبود این رتبه قهرمانی را نمی توانستیم با سربلندی ازعان خود کنیم.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد