سرویس: استانی
کد خبر: 78486
|
14:23 - 1397/07/20
نسخه چاپی

امام جمعه کوثر:

لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی امروز هوشیاری نیروهای انقلابی را می طلبد

لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی امروز هوشیاری نیروهای انقلابی را می طلبد
امام جمعه شهرستان کوثر گفت: لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی امروز هوشیاری نیروهای انقلابی را می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام عسگر بیگی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کوثر ضمن تأکید بر همکاری بیش از پیش دولت و ادارات با پتانسیل بزرگ بسیج سازندگی و سپاه در استان، اظهار داشت: نیروهای انسانی موجود در بسیج باید در همه عرصه‌های عمرانی و آبادانی مناطق محروم و کم برخوردار بکارگیری شود.

وی ضمن تأکید بر هوشیاری مدیران کشور در سطوح مختلف و به ویژه قوای سه گانه در خصوص نفوذی‌های داخلی، افزود: دنیای غرب و استکبار درصدد به انزوا کشیدن ملت ایران و به زانو درآودن آنان بوده که با وفاق ملی در کشور به هیچ عنوان موفق نخواهند شد.

امام جمعه کوثر ضمن تأکید بر برپایی پرشکوه پیاده‌روی اربعین امام حسین (ع) گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در به تصویر کشیدن عشق به اهل بیت (ع) و مقابله با تبلیغات منفی دشمنان از راه‌های اصلی مقابله با نقشه‌های تفرقه‌افکنان خواهد بود.

بیگی در ادامه خواستار هوشیاری همگان در مقابله با تفرقه‌اندازی معاندان در تضعیف فرهنگ عاشورا شد و گفت: نفوذی‌های داخلی و دشمنان خارجی با پیاده‌کردن نقشه‌هایی شوم به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعیان ایرانی و عراقی با بدبین کردن به همدیگر هستند که مثل همیشه ناکام خواهند ماند.

وی ضمن انتقاد از شروع نشدن عملیات اجرایی پایاب سد گیوی گفت: یکی از بزرگترین اقداماتی که موجب رونق تولید و اقتصاد در عرصه‌های باغبانی، کشاورزی و صنایع وابسته به آن در کوثر می‌شود به اتمام رسیدن پایاب سد و بهره‌برداری از آب آن برای اشتغال‌زایی جوانان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر یادآور شد: ورزشکاران در سطوح بین‌المللی یکی از ظرفیت‌های بزرگ موجود برای معرفی کشور در همه عرصه‌ها به جهانیان هستند که باید مورد توجه ویژه دولت قرار گیرند.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد