کد خبر: 78495
|
19:28 - 1397/07/21
نسخه چاپی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

مبارزه با استکبار جهانی مولفه‌ای‌ترین پیام عاشورا است

 مبارزه با استکبار جهانی مولفه‌ای‌ترین پیام عاشورا است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به تدوین برنامه‌های راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه در اردبیل گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان ماه استکبارستیزی مثال‌زدنی ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشد و نشانگر پیام عاشورا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام ولی نظرپور بعد از ظهر امروز در نخستین نشست خبری برگزاری مراسم 13 آبان در اردبیل اظهار داشت: 13 آبان ماه به عنوان یک نقطه تاریخی عطف در کشورمان به ثبت رسیده و در این روز شهامت و شجاعت نوجوان ایرانی شایسته تحسین در برهه‌های تاریخی شده است.

وی افزود: داشتن و تقویت چنین جوانانی در جامعه امروزی یک امر مهم و اساسی در جامعه ما است و تمام تلاش ما بر این است که از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تحقق این اهداف در جامعه استفاده کرده و با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقامی همچون حسین فهمیده‌ها الگویی برای سایر دانش‌آموزان در استان معرفی و مطرح کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: جامعه ما مدیون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های جوانانی است که برای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تا پای جان رفته‌اند و تمام سعی و تلاش خود را برای پاسداشت از راه و هدف نهضت عاشورا انجام داده و دستاورد مهم و بزرگی همچون امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را به ارمغان آورده‌اند.

نظرپور تصریح کرد: مبارزه با استکبار جهانی مولفه‌ای‌ترین پیام عاشورا است و 13 آبان ماه روز تسخیر لانه جاسوسی توسط امام خمینی(ره) به عنوان انقلاب دوم نامگذاری شده و به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نقطه عطفی برای مقابله با توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان و استکبار جهانی است.

وی اظهار کرد: امام حسین(ع) و یارانش درس مبارزه با ظلم مستکبرین را به ما آموختند و امنیت و استقامت را در جامعه به تثبیت رساندند و هم‌اکنون ما وظیفه‌ و رسالتی خطیر و حساس بر عهده داریم که باید برای حفظ شعایر انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدای انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلابی از دین پاسداری کرده و همیشه در صحنه باشیم.

نظرپور از چیدن برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه و منظم راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه تمهیدات لازم در استان توسط مسئولان ذی‌ربط و مربوطه انجام یافته و مهم‌ترین هدف ما ادای دین در مقابل به دست آوردن پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی و حفظ و صیانت از آن است.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد