کد خبر: 78496
|
19:36 - 1397/07/21
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل خبر داد؛

83 درصد از ورزشکاران اردبیلی مدال های رنگارنگ مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را کسب کردند

 83 درصد از ورزشکاران اردبیلی مدال های رنگارنگ مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را کسب کردند
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 83 درصد از ورزشکاران اردبیلی حاضر در مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا موفق به افتخارآفرینی و کسب مدال شدند که در نوع خود کم‌نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهرام آقاخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزشکاران اردبیلی در بازی‌های پارا آسیایی 2018 جاکارتا نسبت به سال‌های گذشته مدال‌های بیشتری کسب کردند.

وی افزود: کسب 136 مدال طلا،نقره و برنز که نسبت به دوره‌های گذشته رشد چشمگیری داشته نشان دهنده تلاش و پشتکار ورزشکاران کشورمان است که با سخت‌کوشی و تحمل محدودیت‌ها  افتخار آفرین شدند و برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور مقام سوم تیمی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به عملکرد ورزشکاران اردبیلی در این بازی‌ها بیان کرد: در مسابقات مذکور، 6 ورزشکار در رشته‌های گلبال،بسکتبال با ویلچر و دوومیدانی از استان اردبیل اعزام شدند که در نهایت 5 ورزشکار موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند.

وی افزود: عملکرد و موفقیت ورزشکاران در رقابت‌های پاراآسیایی نوید بخش روزهای خوب برای ورزشکاران این رشته ورزشی است تا در دوره های آینده شاهد حضور ورزشکاران بیشتری در این دوره از رقابت‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/ م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد