سرویس: استانی
کد خبر: 78504
|
16:20 - 1397/07/22
نسخه چاپی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل:

اجرای طرح پیشگیری از بلایای طبیعی در اردبیل

اجرای طرح پیشگیری از بلایای طبیعی در اردبیل
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: با هدف کاهش خسارات و تلفات ناشی از بلایا و حوادث طبیعی طرح اقدامات پیشگیرانه از بلایا و حوادث طبیعی در استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فرهاد عبدالعلی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کوثر اظهار داشت: با هدف کاهش خسارات و تلفات ناشی از بلایا و حوادث طبیعی طرح اقدامات پیشگیرانه از بلایا و حوادث طبیعی در استان اجرا می‌شود که در این زمینه تدوین و تهیه برنامه‌های لازم و اساسی مبنای کار قرار گرفته است.

وی ضمن دادن هشدار حوادث برای آمادگی و رعایت نکات ایمنی بیان کرد: با توجه به وقوع مکرر حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کشور الزام به آمادگی و رعایت نکات ایمنی یک امر بدیهی است و مسئولان و متولیان مربوطه و ذی‌ربط در این زمینه باید نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با اشاره به وقوع 45 حادثه در هفته گذشته تصریح کرد: در هفته گذشته 16 مورد طوفان، 5 مورد آلودگی هوا، یک مورد آتش‌سوزی، 9 مورد سیل و آب‌گرفتگی و 13 مورد زلزله در کشور به وقوع پیوسته که این حوادث 6 نفر فوتی و 163 نفر مصدوم داشته است.

عبدالعلی‌پور بیان کرد: بر همین اساس جدی گرفتن و رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی به هم استانی‌ها توصیه می‌شود که امیدواریم تمامی جوانب و ابعاد را که سبب افزایش تلفات و خسارات می‌شوند در نظر بگیرند و کشاورزان از اطلاع‌رسانی‌ها آگاهی یابند.

وی بر حفظ آمادگی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها و اقدامات پیشگیرانه و اطلاع‌رسانی مناسب تاکید کرد و اظهار کرد: باید در این زمینه همگان تلاش و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و با در نظر گرفتن موانع و مشکلات راهکارهای مناسب ارائه داده و به حل مشکلات موجود بپردازند.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد