سرویس: سبلان ما
کد خبر: 78522
|
18:07 - 1397/07/24
نسخه چاپی

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد؛

اعزام 8500دانش آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

اعزام 8500دانش آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با هدف آشنایی نسل جدید با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و شخصیت‌های برجسته آن دوران حدود 8 هزارو پانصد دانش آموز از شهرستان‌های مختلف این استان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،احمد ناصری امروز در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: امسال هم همانند سال‌های گذشته اردوی فرهنگی، تربیتی، ارزشی و زیارتی راهیان نور دانش آموزی با برنامه ریزی و هماهنگی مشترک اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و سپاه حضرت عباس (ع) شروع شده است.

وی افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از رسالت‌های اصلی نظام تعلیم و تربیت، تربیت فرهنگی، اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان است که اردو‌های راهیان نور در راستای معرفی شخصیت برجسته شهدای عرصه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و فرهنگ حاکم بر فضای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و دفاع مقدس نقش بسزایی دارد لذا به واسطه همین ما می‌توانیم آن فرهنگ و فضا و ظرفیت حاکم بر آن را به نسل جدید منتقل کنیم.


مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در نظر داریم هوشیاری، بصیرت، آگاهی و بستر‌های لازم را برای دانش آموزان ایجاد کنیم تا در مقاطع خاص کشور و مواقع بحرانی حساس آنطوری که باید نقش موثر و سازنده، فداکارانه و ایثارگارانه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: طبق تمهیدات انجام یافته حدود 8 هزارو پانصد نفر دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف استان اردبیل در قالب مدارس و پایگاه‌های متعدد به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و شخصیت‌های برجسته‌ای است که در راه دفاع مقدس از میهن عزیز و آرمان‌های انقلاب اسلامی به شهادت رسیده اند و خون‌های مبارک خودشان را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده اند.

وی گفت: دانش آموزان بایستی به عنوان نسل جدید و طلایه داران توسعه و آبادانی جمهوی اسلامی ایران مقاطع مختلف رسالت و مسئولیت خویش را ایفا کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد