سرویس: سبلان ما
کد خبر: 78549
|
15:03 - 1397/07/27
نسخه چاپی

امام جمعه کوثر:

دولت به جوانان اعتماد کند/ پاکستان کنترل بیشتری بر مرزهایش داشته باشد

دولت به جوانان اعتماد کند/ پاکستان  کنترل بیشتری بر مرزهایش داشته باشد
امام جمعه کوثر گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت کارهای دولت باشد که در کنار این کارها دولت باید به جوانان نیز اعتماد داشته و در همه زمینه‌ها از این منابع انسانی بالقوه کشور حداکثر استفاده را بکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت‌الاسلام عسگر بیگی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کوثر ضمن تأکید بر برگزاری پرشور پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: نمایش اقتدار و اتحاد بین مسلمانان و بیعت با آرمان والای امام حسین است که این پیاده روی نمود عملی شعار فراگیر "لبیک یا حسین" است.

وی با تأکید بر اتحاد بین دولتمردان در رفع مشکلات اقتصادی در کشور عنوان کرد: رفع مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت کارهای دولت باشد که در کنار این کارها دولت باید به جوانان نیز اعتماد داشته و در همه زمینه‌ها از این منابع انسانی بالقوه کشور حداکثر استفاده را بکند.

امام جمعه کوثر در ادامه ضمن محکوم کردن ربوده شدن سربازان ایرانی در مرز ایران و پاکستان خواستار آزادی مدافعان مرزهای کشور شد و تصریح کرد: دولت پاکستان باید با کنترل بیشتر مرزهای خود، فرصت جولان به گروه‌های تروریستی را ندهد.

بیگی با انتقاد از احتکار برخی کالاهای مورد نیاز مردم توسط عده‌ای سودجو و برخورد قاطع با آنان از سوی قوه قضائیه اظهار داشت: دولت و بازرگانان ایران باید پول بین کشورهای داد و ستد کننده را را مبنای مبادله‌‌ای خود قرار دهند.

وی در پایان با تبریک روز ورزش و هفته تربیت بدنی و همچنین کسب مقام‌ها و مدال‌های ورزشکاران جانباز و معلول استان و کشور در اندونزی بیان داشت: میادین ورزشی بین‌المللی و آسیایی یکی دیگر از ظرفیت‌های موجود جوانان جمهوری اسلامی ایران همانند سایر زمینه‌های علمی، هنری، فرهنگی برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر کشور است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد