سرویس: سبلان ما
کد خبر: 78550
|
15:08 - 1397/07/27
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد:

رشد اقتصادی هر کشور وابسته به تراز صادراتی آن کشور است/ آل سعود عامل اصلی تروریسم

رشد اقتصادی هر کشور وابسته به تراز صادراتی آن کشور است/  آل سعود عامل اصلی تروریسم
امام جمعه پارس آباد گفت: امروز توطئه‌های دشمنان در سایه ولایت شکست می‌خورد و دنیا باید تروریسم را نابود کند که به صراحت اعلام می‌کنم آل سعود عامل اصلی تروریسم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد  را یکی از درس‌های مهمی از کربلا دانست و اظهار کرد: امروز توطئه‌های دشمنان در سایه ولایت شکست می‌خورد و دنیا  باید  تروریسم را نابود کند که  به صراحت اعلام می‌کنم آل سعود عامل اصلی تروریسم است.

وی با تاکید بر اینکه ولایت از پایه‌های اساسی اسلام است، گفت: اسلام بر روی پنج ستون نماز، زکات، حج، جهاد و ولایت برقرار است که اگر ولایت باشد همه این موارد برقرار خواهد بود که حضرت پیامبر اکرم (ص) هم به مسئله ولایت فوق العاده تاکید کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به 29 مهرماه روز صادرات بیان کرد: صادرات از جمله مقوله‌هایی است که در تمام اقتصاد جهانی حرف اول را زده و رشد اقتصادی هر کشور وابسته به مقدار و تراز صادراتی آن کشور می‌باشد.

حجت الاسلام رشادی در خصوص 1 آبان ماه روز آمار و برنامه‌ریزی، ضمن تبریک این روز به دست اندرکاران آمار و برنامه‌ریزی تصریح کرد: هر قدر قدرت اقتصادی داشته باشید اما آمار و برنامه‌ریزی و مدیریت نداشته باشید در هیچ مسئله‌ای جواب نخواهد داد.

وی با اشاره به یک آبان ماه شهادت مظلومانه آیت اله حاج سید مصطفی خمینی‌(ره) عنوان کرد: حاج سید مصطفی خمینی فرزند ارشد امام خمینی(ره) که در یکم آبا‌ن‌ماه 1356 به شهادت رسید و در پیشبرد حرکت اسلامی نقش بسزایی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد