سرویس: گردشگری
کد خبر: 78552
|
07:51 - 1397/07/28
نسخه چاپی

زوج گردشگر اصفهانی:

جاذبه های گردشگری استان اردبیل هنوز ناشناخته است

جاذبه های گردشگری استان اردبیل هنوز ناشناخته است
زوج گردشگر ایرانی گفت:استان اردبیل از جاذبه های کمتر شناخته دارد که ضروری است راهنمایان تور و علاقه مندان صنعت گردشگری توجه ویژه به آن داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،خانواده 4 نفره گردشگر اصفهانی با هدف سفر به جاذبه های کشور در 400 روز، با عبور از سه استان، در اردبیل حضور یافتند

محمد و فریبا لطیفی به همراه دو فرزند خود پارسا و پرنیا با شعار پیش به سوی ناشناخته ها از استان های قزوین، زنجان و آذربایجان شرقی بازدید کرده و به اردبیل سفر کردند.

به گفته محمد لطیفی این استان از جاذبه های کمتر شناخته شده برخوردار است که ضروری است راهنمایان تور و علاقه مندان صنعت گردشگری توجه ویژه به آن داشته باشند.

وی افزود: در این استان آثار متعدد طبیعی و تاریخی مشاهده می شود که برخی کمتر معرفی شده است و بخشی از رسالت ما معرفی ناشناخته ها است.

همچنین فریبا لطیفی هدف خود از این سفر 400 روزه را ارتباط گیری با راهنمایان تور و تدوین اطلس گردشگری عنوان کرد.

وی متذکر شد: در سفر به استان اردبیل نیز در نظر داریم از شهرهای مختلف بازدید کرده و راهنمایان تور را در جریان جاذبه های این استان قرار دهیم.

دراین خانواده چهارنفره دو فرزند 10 و هفت ساله حضور دارند که با کمک والدین آموزش های مدرسه را سپری کرده و به عنوان حامیان گردشگری و میراث فرهنگی جاذبه های کشور را به سهم خود معرفی می کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در دیدار با این خانواده، حضور آن ها و سایر گردشگران را فرصتی جهت معرفی توانمندی های استان عنوان کرد.

نادر فلاحی با اشاره به روحیه مهمان پذیری مردم اردبیل خواستار حضور گردشگران سایر استان ها در این استان و بازدید از جاذبه های کم نظیر آن در تمامی حوزه ها شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد