سرویس: اردبیل
کد خبر: 78558
|
12:45 - 1397/07/28
نسخه چاپی

تمدید شد؛

اجرای طرح بخشودگی جرائم بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی اردبیل تا پایان آبان‌ماه

اجرای طرح بخشودگی جرائم بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی اردبیل تا پایان آبان‌ماه
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به درخواست‌های واحدهای تولیدی و صنعتی برای استفاده از طرح بخشودگی جرائم بدهی‌های معوق، اجرای این طرح تا پایان آبان‌ماه تمدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی نظری شیخ‌احمد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به اجرای اجرای طرح بخشودگی جرائم بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی اردبیل اظهار داشت: طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان از 21 مردادماه تا هشت شهریورماه امسال به واحدهای تولیدی استان ابلاغ شد تا از این فرصت در راستای تعدیل بدهی‌های خود استفاده کنند.

وی با اشاره به افزایش مهلت استفاده از این طرح برای واحدهای تولیدی در شهریورماه امسال گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی برای توسعه اشتغال و تولید و با توجه به درخواست‌های مکرری که از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای استفاده از این طرح دریافت شد اجرای این طرح تا پایان آبان‌ماه تمدید شده و واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی می‌توانند در این فرصت نسبت به تعدیل بدهی‌ها اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد:‌ این طرح با مساعدت و همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اجرا می‌شود که با توجه به محدودیت زمانی که برای اجرای طرح در نظر گرفته شده انتظار می‌رود واحدهای تولیدی متقاضی هر چه سریع‌تر برای استفاده از این فرصت به شرکت شهرک‌های صنعتی استان مراجعه کنند.

نظری شیخ‌احمد با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی دارای پروانه و نیز واحدهای نیمه‌تمام دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی می‌توانند از مزایای اجرای این طرح استفاده کنند، تصریح کرد: واحدهای تولیدی که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در صورت پرداخت 50 درصد اصل بدهی از 50 درصد بخشودگی و در صورت پرداخت صد درصد اصل بدهی از 70 درصد بخشودگی برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز با پرداخت 50 درصد اصل بدهی از 60 درصد بخشودگی و  در صورت پرداخت تمامی اصل بدهی از 80 درصد بخشودگی جرائم دیرکرد بدهی‌های معوق برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ش

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد