سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 78560
|
19:29 - 1397/07/28
نسخه چاپی

مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل+ تصاویر

مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل+ تصاویر
طی مراسم تکریم و معارفه که با حضور مسئولین سازمان بسیج دانشجویی استان و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل انجام گرفت؛ میلاد بیغاله بعنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با حضور دکتر اسحق رسولی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل، حجت الاسلام دکتر تجلایی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد، دکتر پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل، دکتر عبدالرحیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل و اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در سالن دفاع این دانشگاه برگزار شد.

بسیجی با بصیرت خود دشمن شکن است

حجت الاسلام تجلایی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل در ابتدای این مراسم به تبیین ویژگی های یک بسیجی پرداخت و گفت:: بسیجیان کسانی هستند که از آنها به عنوان یاوران ولایت نام برده می شود، چونکه این افراد در همه حال عرصه را برای دشمنان اسلام تنگ می کنند

وی از بسیجیان به عنوان دلدادگان امام عصر(عج) نام برد و گفت: امام خمینی(ره) وقتی قیام را در سال 42 آغاز کردند از سربازان در گهواره نام بردند که بعد ها معلوم شد این سربازان، بسیجیان خالص و حافظان واقعی انقلاب هستند.

تجلایی در ادامه سخنان خود به تبیین واژه بسیج پرداخت و با بیان اینکه حرف "ب" بسیج تداعی گر بصیرت است، گفت: محافل بسیجی همواره از بهترین محافل عاشقان و معشوقان خداوند متعال است چراکه که ثمره وجود انسان نیز در آن تجلی پیدا می کند.

وی با بیان اینکه یک بسیجی باید فرمانده عرصه های بصیرت باشد،تصریح کرد:بسیجی با بصیرت خود دشمن شکن استچونکه با تدابیر خالصانه خود که برگرفته از بصیرت ولایی است می تواند همه را به زانو در بیاورد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردیبل از صبر و تقوا به عنوان ویژگی های بارز بسیجیان نام برد و گفت: بسیجی به دلیل اینکه با تقوا است، توهین ها و اهانت را شنیده و با صبر خود از انها رد می شود چونکه معتقد استابدیت همه چیز است.

وی به سربازان واقعی حکومت نیز اشاره کرد و گفت: بسیجیان سربازان واقعی حکومت هستند چونکه با حضور سازنده در همه عرصه های انقلاب توانستند به خوبی فتنه ها را درک و آنها را مدیریت کنند.

تجلایی در ادامه سخنان خود به تبیین واژه "سین" بسیج پرداخت و با بیان اینکه "سین" در انقلاب تداعی گر سازندگی است به ویژگی های بارز شهدای کشور بخصوص شهدای عرصه علم و دانش چون شهید شهریاری پرداخت و گفت: شهید والامقام شهریاری قبل از اینکه یک استاد و دانشمند باشد یک بسیجی تمام عیار بود و با اعمال سازنده خود در عرصه علم دانش بود که دشمنان اسلام تحمل خود را از دست داده و ناجوانمردانه به ترور وی دست زدند.

وی از شهدای مدافع حرم نیز به عنوان پاسدارانی نام برد که سبقه بسیجی داشتند  و گفت: اگر یک پاسدار هم در خود روحیه بسیجی نداشته باشد با یک کارمند تفاوتی ندارد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از سازندگی اخلاقی به عنوان اولین اولویت بسیج نام برد و گفت: رعایت شئونات اسلامی همچون گلوله ای نفس گیر در چشم دشمنان اسلام است.

وی در ادامه سخنان خود به تفسیر حرف "یای" بسیج پرداخت و گفت:بسیجی یاور ولایت است.

تجلایی در ادامه سخنان خود به تبیین یاوران ولایت پرداخت و با بیان اینکه یاوران ولایت منتظر اشاره ولایت هستند تصریح کرد: دشمنان اسلام به خصوص فتنه گران بدانند بسیجیان پیام ولایت را با جان و دل درک و عمل می کنند.

مبلغ اسلامی به تفسیر آخرین حرف کلمه بسیج پرداخت و گفت: حرف "جیم" بسیج تداعی کننده جهادی بودن یک انسان است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در پایان سخنان خود به امکانات بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه ارزش بسیج زمانی مشخص می شود که مشکلات اقتصادی گریبان گیر کشور شود، گفت: صدای بسیج در جایی که از پول و امکانات خبری نیست طوفنده و غرش امیز است چونکه حرکت بسیج، مردمی و فقط برای کسب رضای الهی است

وی با بیان اینکه بسیج نوکری اسلام را می کند گفت: انقلاب هم بر پایه بسیج استوار است.

تجلایی سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در مورد بسیج را یاداور شد و گفت: طبق گفته امام خمینی(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و رژیم غاصب صهیونیستی هم دست از پا خطا کند نابود شدنی است.

وی به دشمنان اسلام و بدخواهان نظام و انقلاب نیز هشدار داد: اگر زمانی فتنه جویان جام زهر را تحمیل کنندما همه خمپاره های تمام ناشدنی خواهیم بود که بر سر دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام خراب خواهیم شد.

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه دشمن سعی دارد ایران اسلامی را در شعب ابوطالب نگه دارد تصریح کرد: همه دنیا بداند که ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و عنایات ائمه اطهار (ع) در موقعیت خیبر قرار دارد و روز به روز هم بر قدرت و توان ایران اسلامی افزوده می شود و بسیجیان نیز با تمام توان صدای انقلاب را فریاد زده و به افق اعلا خواهند برد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات وحید متقی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل، میلاد بیغاله بعنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد