سرویس: اجتماعی
کد خبر: 78565
|
07:59 - 1397/07/29
نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان :

خسارت مشترکان خانگی وتجاری برق در اردبیل پرداخت می شود

خسارت مشترکان خانگی وتجاری برق در اردبیل پرداخت می شود
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به این که تمامی مشترکان برق خانگی در برابر خسارت‌های مالی و جانی بیمه هستند گفت: خسارت مشترکان خانگی و تجاری برق در اردبیل پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حسن محمدی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت پرداخت خسارت به مشترکان برق خانگی و تجاری در اردبیل اظهار داشت: به استناد ماده 12 قانون مقررات مالی کلیه مشترکان برق خانگی و تجاری در برابر خسارت‌های مالی و جانی در برابر حوادث ناشی از برق از جمله نقص عضو و فوت زیرپوشش بیمه قرار دارند.

مدیر عامل شرکت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: مشترکان خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.aped.ir نسبت به دریافت خسارت اقدام کنند و از بیمه دی آن را دریافت کنند که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و دفتر بیمه دی نیز پاسخگوی هر گونه سئوالی در این زمینه است.

محمدی تصریح کرد: مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی در استفاده از این نعمت خدادادی یک اولویت اساسی است که در این زمینه از هم‌استانی‌ها انتظار داریم نهایت همکاری و مشارکت را در این زمینه با ما داشته باشند تا بتوانیم در راستای حفظ و نگهداری از این منبع مهم گام‌های هدفمند و منسجم برداریم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد