کد خبر: 78572
|
14:42 - 1397/07/29
نسخه چاپی

رفع 90 درصد مشکلات تقسیمات ییلاقات اردبیل و آذربایجان شرقی

 رفع 90 درصد مشکلات تقسیمات ییلاقات اردبیل و آذربایجان شرقی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با رایزنی‌ها و تعاملاتی که بین متولیان امردر استان اردبیل و آذربایجان شرقی انجام شد بیش از ۹۰ درصد مشکلات در حوزه تقسیمات کشوری، منابع طبیعی و ییلاقات دو استان برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،رحیم شهرتی‌فر در دومین نشست تقسیمات کشوری و رفع ابهامات مرزی در شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با رایزنی‌ها و تعاملاتی که بین متولیان امردر استان اردبیل و آذربایجان شرقی انجام شد بیش از 90 درصد مشکلات در حوزه تقسیمات کشوری، منابع طبیعی و ییلاقات دو استان برطرف شد.

وی از تعیین حدود مرزی دو استان با رایزنی‌ها و توافقت طرفین خبر داد و افزود: در زمینه حل باقیمانده مشکلات در این زمینه و بررسی موارد مورد اختلاف، این مشکلات برای بررسی و اعلام نتیجه نهایی به وزارت کشور ارسال می‌شود تا پس از بررسی اختلافات در این زمینه نیز برطرف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جلسه تقسیمات کشوری برای حل مشکلات در این حوزه بین استان اردبیل و آذربایجان شرقی بیان کرد: در این جلسه علاوه بر فرمانداران شهرستان‌های همجوار اردبیل با استان آذربایجان شرقی و فرمانداران شهرستان‌های سراب، اهر، میانه و هوراند، مدیران کل منابع طبیعی، ثبت اسناد و راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای نیز حضور داشته و مشکلات در این زمینه برطرف شد.

مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این جلسه گفت: نشست نخست تقسیمات کشوری و رفع ابهامات مرزی در سال گذشته در شهرستان اهر برگزار و مشکلات در این حوزه بررسی شد تا در جلسه بعدی در زمینه حل این مشکلات اقدامات لازم انجام شود.

عای نواداد با بیان اینکه با برگزاری نشست دوم توانستیم مشکلات و موارد مورد اختلاف در این حوزه را برطرف کنیم، تصریح کرد: این نشست نتایج خوبی برای هر دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی داشته که امیدواریم با عمل به توافقت انجام شده بتوانیم در راستای حل اختلافات گام برداریم.

 انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد