سرویس: اقتصادی
کد خبر: 78585
|
11:36 - 1397/07/30
نسخه چاپی

نائب رییس شورای استان اردبیل:

قیرمورد نیاز شهرداری‎های کم درآمد اردبیل تامین شود

قیرمورد نیاز شهرداری‎های کم درآمد اردبیل تامین شود
نائب رییس شورای استان اردبیل گفت: استاندار اردبیل در تامین قیر مورد نیاز برای شهرداری‌های کم درآمد و همچنین حل مشکلات روستائیان در حوزه راه و مسیرهای ارتباطی عنایت ویژه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر مینائی گفت: کمربندی سرعین تا چهار ماه آینده تکمیل و آماده افتتاح می‌شود و برای احداث پل این مسیر نیاز به مساعدت مسئولان استانی داریم.

وی در نشست اعضای شورای استان با استاندار اردبیل که امروز برگزار شد افزود: ما پیشنهاد می‌کنیم جلسات مشترک اعضای شورای استان با استاندار اردبیل به صورت فصلی برگزار شود تا در یک تعامل و همکاری مناسب فضای حل مشکلات شهرهای مختلف استان با کمک مسئولان ارشد استان اردبیل فراهم آید.
نائب رئیس شورای استان اردبیل اظهار داشت: در شهرستان‌های مختلف دبیرخانه شورای شهرستان‌ها از محل مناسب و امکانات اولیه بی‌بهره هستند که ما انتظار داریم با کمک فرمانداران فضای مناسبی برای روسای شوراهای شهرستان در نظر گرفته شود چرا که این مجموعه حلقه واسط شورای شهرها و استان محسوب می‌شوند.
مینائی ضرورت تجهیز شوراهای شهرستان و استان را به امکانات مناسب یادآور شد وتاکید کرد: در کنار بروزرسانی این تجهیزات و امکانات شوراها به جد نیازمند آموزش مستمر هستند تا با حضور در این دوره‌ها به شکل تخصصی با قوانین و مقررات و همچنین آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها آشنایی پیدا کنند.


وی افزود: باید براساس قوانین صورت جلسات شورای برنامه‌ریزی و مصوبات آنها به شورای استان ارسال شود تا اعضای شورای استان نیز نظر پیشنهادی خود را برای اجرایی شدن این مصوبات ارائه کنند.


این مسئول برگزاری همایش مشترک شهرداری‌ها با شوراها را به صورت فصلی و همچنین برگزاری همایش هیئت‌های تطبیق را در جلوگیری از رفتارهای سلیقه‌ای یادآور شد و تصریح کرد: ما در شهرستان سرعین و در مسیر توسعه این شهرستان نیازمند طرح‌های پیشنهادی و برنامه‌ریزی‌های دقیق هستیم تا با توجه به موقعیت این شهرستان گردشگرپذیر زیرساخت‌های لازم براساس طرح جامع شهری مهیا شود.

رئیس شورای شهر سرعین گفت: ما انتظار داریم ساختمان دولت در سرعین که سال‌هاست نیمه کاره به حال خود رها شده تعیین تکلیف شود و در کنار آن برای تکمیل کمربندی سرعین اهتمامی جدی داریم تا با این اقدان مشکلات ترافیکی در داخل شهر برطرف شود.
مینایی همچنین از استاندار اردبیل خواست تا در تامین قیر مورد نیاز برای شهرداری‌های با درآمد ضعیف و همچنین حل مشکلات روستائیان در حوزه راه و مسیرهای ارتباطی عنایت ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد