سرویس: رسانه
کد خبر: 78614
|
21:43 - 1397/08/01
نسخه چاپی

دادستان اردبیل خبر داد؛

تخلف یک میلیاردی در تابلوهای شهرداری اردبیل

تخلف یک میلیاردی در تابلوهای شهرداری اردبیل
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: پرونده تخلف در بحث تابلوهای شهرداری اردبیل به اندازه 10 میلیارد ریال معادل یک میلیارد تومان با صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری دو ارجاع داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر عتباتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان تضییع بیت المال به اندازه یک میلیارد تومان در پرونده تابلو‌های تبلیغاتی شهرداری اردبیل اظهار‌کرد: پرونده تخلف در بحث تابلو‌های شهرداری اردبیل با صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری ارجاع داده شده که حجم تضییع بیت المال به اندازه 1 میلیارد تومان است.

وی در ادامه افزود: با همکاری پلیس اطلاعات‌امنیت، واحدهای صنفی مساله دار مورد بررسی قرار گرفت که طی این اقدام 21 واحد کافی شاپ و قهوه خانه مساله دار که غالبا بدون مجوز بوده و کانون بزه کاری شده بودند شناسایی شده و پلمب گردید.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به دستگیری سه ارازل و اوباش در اردبیل تصریح کرد: سه ارازل اوباش بد نام اردبیل که یکی از آنها پس از ورود به یک سوپر‌مارکت و سرقت از این محل وارد مسجدی شده و اقدام به شرارت کرده بود پس از شناسایی دستگیر شده و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و هم چنین دو نفر دیگر نیز که با گزارش‌های مردمی در محله‌های شهر اردبیل اقدام به شرارت کرده بودند با قرار قانونی روانه زندان شده‌اند و تحقیقات تکمیلی نیز در حال انجام است.

عتباتی با اشاره به وضعیت رسیدگی به دو پرونده از دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل تشریح کرد: جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده جهاد کشاورزی استان اردبیل در دوجلسه دادگاهی به صورت مفصل در مورخه 27 و 28 مهرماه سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی به پرونده شرکت آب‌و‌فاضلاب روستایی نیز اشاره کرد و گفت: پرونده شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل با صدور کیفر خواست در مورخه 7 و 8 آبان ماه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد