سرویس: سبلان ما
کد خبر: 78631
|
07:46 - 1397/08/03
نسخه چاپی

مشاور رئیس مجلس؛

واگذاری کشت و صنعت مغان لغو شد

 واگذاری کشت و صنعت مغان لغو  شد
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های مجدانه نمایندگان مردم استان در مجلس و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل واگذاری کشت و صنعت مغان ملغی شد.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با سبلان‌ما، از لغو  واگذاری کشت و صنعت مغان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به عدم انطباق قیمت فروش کشت و صنعت مغان با ارزش واقعی آن این واگذاری از سوی نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گرفته بود که در نهایت مورد تأیید قرار نگرفت.

 وی با اشاره به پیگیری‌های مجدانه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل  برای ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان، افزود:در این مورد شاهد برخی اعتراضات مردم منطقه نیز بودیم که با توجه به این امر و پیگیری‌های انجام شده توانستیم واگذاری کشت و صنعت مغان را ملغی کنیم.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولیدات انبوه محصولات کشاورزی و دامی کشت و صنعت مغان، تصریح کرد: کشت و صنعت مغان به عنوان یکی از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی خاورمیانه از اهمیت ویژه‌ای برای استان برخوردار بوده و حل مشکلات این شرکت باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات مدیریتی مجموعه کشت و صنعت مغان  خاطر نشان کرد: با توجه به این مسئله واگذاری این شرکت به بخش خصوصی مطرح شده بود که با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده این موضوع مورد تائید واقع نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد