سرویس: سبلان ما
کد خبر: 78643
|
14:31 - 1397/08/03
نسخه چاپی

رئيس پارك علم و فناوري اردبيل خبرداد

ثبت ۸۲ طرح اختراع استانی در سامانه ثبت اختراع کشور

ثبت ۸۲ طرح اختراع استانی در سامانه ثبت اختراع کشور
رئيس پارك علم و فناوري استان اردبيل به فعالیت های این مرکز علمی از زمان تاسیس تا کنون اشاره کرد و گفت: از سال 1394 تا كنون ۸۲ طرح اختراع در سامانه ثبت اختراع با مرجعیت پارک اردبیل ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عبدالقیوم قلی پوری رئیس پارک علم و فناوری استان در گفتگو با خبرنگار ما به فعالیت های این مرکز علمی از زمان تاسیس تا کنون اشاره کرد و گفت: از سال 1394 تا كنون که مرجعیت مالکیت معنوی و ارزیابی اختراعات از سوی اداره ثبت اختراعات کشور به پارک علم و فناوری استان اردبیل واگذار شده است تعداد ۸۲ طرح اختراع در سامانه ثبت اختراع با مرجعیت پارک اردبیل ثبت شده است.

وی با بیان اینکه شکوفایی و توسعه طرح و ایده ها به اشتغالزایی و کارآفرینی در جامعه منتج خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر با برگزاری رویدادهای شتاب با مشارکت نهادهای مختلف، از ایده های برگزیده در زمینه‌های کسب‌وکار حمایت های ویژه عملی صورت می گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان در پایان سخنان خود تصریح کرد: این خدمت  از بدو تاسیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با پیگیری مسئولین پارک فراهم گردیده و نخبگان و فرهیختگان می توانند در سامانه ثبت اختراع به نشاني http://iripo.ssaa.ir رجوع و با انتخاب پارک علم و فناوری استان اردبیل به عنوان مرجع داوری این خدمات بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد