سرویس: اردبیل
کد خبر: 78646
|
11:33 - 1397/08/04
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل خبرداد؛

برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی باشگاه های جهان در اردبیل/ پیشرفت ۷۸ درصدی سالن دو و میدانی اردبیل

برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی باشگاه های جهان در اردبیل/  پیشرفت  ۷۸ درصدی سالن دو و میدانی اردبیل
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه گفت: 12پروژه ورزشی در سطح استان اردبیل در حال اجرا است از احداث تالار بین المللی وزنه برداری در اردبیل خبرداد و گفت: سالن دو و میدانی اردبیل نیز با 78 درصد پیشرفت فیزیکی خردادماه سال آینده به بهره بردار می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح برنامه های پیش روی تربیت بدنی استان پرداخت و گفت: 12پروژه ورزشی در سطح استان اردبیل در حال اجرا است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی به مسابقات بین المللی وزنه برداری در اردبیل اشاره کرد و گفت: با افتتاح تالار بین المللی وزنه برداری اردبیل، میزبان مسابقات بین المللی وزنه برداری خواهیم بود‌.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه سخنان خود به تبیین برنامه های ورزش های قهرمانی و همگانی پرداخت و گفت:اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در حوزه قهرمانی به ۷۰ درصد اهداف و در حوزه همگانی به ۵۰ درصد اهداف دست یافته است
 
وی افزود:۱۶۰ مورد دعوت به اردوهای تیم ملی، ۱۲ میزبانی اردوهای تیم ملی، ۲۵۵ میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و لیگ، ۱۳۹ مورد شرکت تیمهای ورزشی در مسابقات قهرمانی کشور و ۸ مدال جهانی ،آسیایی و پاراآسیایی حاصل عملکرد حوزه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در شش ماهه اول سال ۱۳۹۷ است
 
آقا خانی در ادامه به جزئیات ورزشگاه ۲۰ هزار نفری علی دایی اشاره کرد و گفت: این پروژه به توسط مسکن و شهرسازی در حال ساخت است هنوز  تکمیل نشده و تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نشده است.
 
وی به پروژه سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه  ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اگر اتفاق خاصی نیفتد خرداد ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه سخنان خود به ساخت پروژه های ورزش در شهرستان های استان نیز اشاره کرد و گفت: مطالعات و برنامه ریزی برای ساخت سالن ۵ هزار نفری پارس آباد آغاز شده است.
 
وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل ۶ زمین در اختیار سرمایه گذاران برای احداث زمین چمن مصنوعی گذاشته است گفت: این واگذاری در راستای توسعه ورزش های محلات و آموزش محور بوده است.
 
آقاخانی در پایان سخنان خود از برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی باشگاه های جهان در اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقات ۲۹ و ۳۰ آذر ماه سالجاری در اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد