سرویس: اردبیل
کد خبر: 78683
|
15:06 - 1397/08/06
نسخه چاپی

با حضور شاعران اردبیل برگزار شد

اختتامیه بخش شعرهنرواره حبیب و جایزه ادبی یوسف در اردبیل

اختتامیه بخش شعرهنرواره حبیب و جایزه ادبی یوسف در اردبیل
مراسم اختتامیه بخش شعرهنرواره حبیب و جایزه ادبی یوسف با حضور شاعران برجسته استان در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ظهر امروز مرحله استانی بیست و یکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس اردبیل در قالب بخش مسابقه هنرواره حبیب و مرحله استانی هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف با حضور شاعران برجسته استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

حاتم رسولی دبیر اجرایی این دو جشنواره شعر در گفتگو با خبرنگار ما به نحوه برگزاری مرحله استانی هنرواره حبیب و هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف اشاره کرد و گفت: در مجموع تعداد 170 اثر به بیست و یکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس ارسال شده بود که پس از مرحله داوری تعداد 5 اثر در قالب زبان ترکی و 5 اثر در قالب زبان فارسی منتخب شدند.

وی در ادامه سخنان خود به بخش هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف اشاره کرد و گفت: در این جشنواره نیز تعداد 88 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که پس از مرحله داوری در نهایت 9 اثر انتخاب  و تجلیل شدند.

 مرحله استانی هشتمین دوره جشنواره ادبی یوسف و بخش شعر هنرواره حبیب با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سازمان بسیج هنرمندان،ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و مرکز حفظ آثار سپاه حضرت عباس(ع) با همکاری دانشگاه آزاد اردبیل در این دانشگاه برگزار شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد