سرویس: شهید
کد خبر: 78696
|
10:37 - 1397/08/07
نسخه چاپی

در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی انجام شد؛

دیدار فرماندهان سپاه وبسیج دانش آموزی با خانواده شهدا در اردبیل

دیدار فرماندهان سپاه وبسیج دانش آموزی با خانواده شهدا در اردبیل
در اولین روزاز هفته بسیج دانش آموزی جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با خانواده شهید "نادر اصغری" از شهدای فرهنگی استان اردبیل دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز با خانواده شهید "نادر اصغری" از شهدای فرهنگی استان اردبیل دیدار کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این دیدار با اشاره به رشادتها و جان فشانی های شهدای والامقام در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهارداشت: امروز توسعه و پیشرفت و آبادنی کشورمان را مدیون شهدای همچون شهید نادر اصغری هستیم و اگر جانفشانی های این شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود امروز کشورمان به این جایگاه بزرگ در منطقه وخاورمیانه دست نمی یافت.

سرهنگ پاسدار شکور عبدی بیان کرد: ادای احترام  به کسانی که در هشت سال دفاع مقدس با رشادت های خود برای کشورمان افتخارآفرینی کردند وظیفه فردی ما است و باید دین خودمان ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه دیدار مستمر خانواده های معظم شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان بر همه مسوولین دستگاههای اجرایی واجب است، افزود: عزت و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدا و رشادت و ایثارگری رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

عبدیبه جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه اشاره کرد و گفت: هر چه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم و ناچیز است و خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری بسیار ارزشمند و عبادتی بسیار بزرگ است.

به گزارش سبلان ما شهید نادر اصغری از شهدای فرهنگی دوران هشت سال دفاع مقدس در منطقه شملچه و عملیات کربلای 5 به درجه شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد