سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 78701
|
12:45 - 1397/08/07
نسخه چاپی

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

زنگ هفته بسیج دانش آموزی در مدارس اردبیل به صدا در آمد

زنگ  هفته بسیج دانش آموزی در مدارس اردبیل به صدا در آمد
زنگ هفته بسیج دانش آموزی در سراسر مدارس استان اردبیل و به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی سما به صدا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، زنگ سراسری هفته بسیج دانش آموزی با حضور مسئولان استانی و فرماندهان سپاه و بسیج دانش آموزی به صورت نمادین امروز در مدرسه راهنمایی سما ناحیه یک اردبیل به صدا در آمد.

در این مراسم که پیش از ظهر امروز با همت حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه یک اردبیل شهید داور یسری در اردبیل انجام شد، مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهارداشت: دانش آموزان انقلابی باید با پیروی از راه امام شهدا و شهدای مدافعین حرم، پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های علمی، اجتماعی و فرهنگی کشور باشند.

سرهنگ پاسدار بهنام سمیعی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و اهمیت آن بیان داشت: بسیج از نهادهای مؤثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.

وی شهید حسین فهمیده را بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان معرفی کرد و گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با درک، فهم، بصیرت، تقوا، خدانگری و با تابعیت از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) در جهاد با دشمنان خدا شرکت کردند و به فیض عظیم شهادت رسیدند.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: اگر شهدا و به ویژه شهدای دانش آموز به درستی برای جوانان امروز شناخته و معرفی شوند بسیاری از تبلیغات دشمنان علیه انقلاب اسلامی خنثی می شود.

به گزارش سبلان‌ما اجرای گروه سرود 80 نفری، حرکات رزمی و دفاع شخصی و اهدای جوایز از دیگر بخش های این صبحگاه سراسری بسیج دانش آموزی بود.

زنگ سراسری هفته بسیج دانش آموزی امروز در تمام مدارس اردبیل نواخته شد. 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد