سرویس: خلخال
کد خبر: 78705
|
13:35 - 1397/08/07
نسخه چاپی

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:

مطالعه طرح جامع گردشگری ازناو/ راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در خلخال حمایت می شود

مطالعه طرح جامع گردشگری ازناو/ راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در خلخال حمایت می شود
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از مطالعه طرح جامع گردشگری ازناو خلخال در 200 هکتار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نادر فلاحی ظهر امروز  در دیدار با فرماندار خلخال اظهار داشت: این مجموعه آماده راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی با مشارکت دستگاه های اجرایی است و در صورتی که خود هنرمندان نسبت به راه اندازی بازارچه اعلام آمادگی کنند، اداره کل مقدمات آن را تامین خواهد کرد.

وی افزود: این اداره کل به منظور رونق و کیفی سازی تولیدات آماده برگزاری دوره های آموزشی و تسهیلات برای فعالان صنایع دستی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین خواستار حمایت از رونق اقامتگاه های بوم گردی شد و گفت: به دلیل برخورداری خلخال از مناظر طبیعی متعدد در روستاها استعداد قابل توجهی برای راه اندازی اقامتگاه ها مشاهده می شود.

وی خواستار افزایش اعتبارات شهرستان در حوزه میراث فرهنگی شد و تاکید کرد: انتظار ما حمایت از برنامه ها و طرح های تعریف شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین از مطالعه طرح جامع گردشگری ازناو خلخال در 200 هکتار خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به وصول تقاضاهای متعدد جهت سرمایه گذاری در این منطقه ضروری است نسبت به ساماندهی و جانمایی پروژه های سرمایه گذاری اقدام کرد.

فلاحی با بیان اینکه بعد از جانمایی می توان به پیاده سازی طرح های سرمایه گذاری و صدور موافقت اصولی اقدام کرد گفت: بعد از اعلام نظر مشاور امید می رود با جانمایی مناسب نسبت به رونق گردشگری این منطقه که یکی از مناطق با جاذبه گردشگری است اقدام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد