سرویس: سیاسی
کد خبر: 78755
|
14:00 - 1397/08/11
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار:

متضرر اصلی تحریم‌ها خود آمریکا خواهد بود

متضرر اصلی تحریم‌ها خود آمریکا خواهد بود
امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: امروز متضرر اصلی تحریم‌ها خود آمریکا خواهد بود چرا که ایران کشوری دیکتاتور، مستکبر و خودخواه نیست و زورگویی را هم برنمی‌تابد و تسلیم را نیز نمی‌پذیرد لذا آمریکایی‌ها به جای دخالت در امور کشورهای دیگر به مسائل خودشان که از بحران هویت، پوچی و نژاد‌پرستی رنج می‌برند، بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام جدائی در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه شهرستان بیله‌سوار ضمن تبریک روز دانش آموز و گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی اظهار کرد‌: ۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: روز مبارزه با استکبار‌جهانی این پیام را دارد که ملت غیور و شجاع ایران هیچ‌وقت از مبارزه علیه مستکبران جهان و حمایت از مظلومان خسته نخواهد شد، تسخیر لانه جاسوسی نشان از شجاعت و بصیرت ایرانی‌ها بود که ایران کشوری مستقل و دارای سرمایه‌های فراوان است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: امروز نیز متضرر اصلی تحریم‌ها خود آمریکا خواهد بود چرا که ایران کشوری دیکتاتور، مستکبر و خودخواه نیست و زورگویی را هم برنمی‌تابد و تسلیم را نیز نمی‌پذیرد لذا آمریکایی‌ها به جای دخالت در امور کشورهای دیگر به مسائل خودشان که از بحران هویت، پوچی و نژاد‌پرستی رنج می‌برند بپردازند.

جدائی با اشاره به روز فرهنگی عمومی و آسیب‌های این حوزه بیان کرد: امروزه فرهنگ عمومی کشور آسیب‌های جدی دیده است و باید در این زمینه فکر اساسی کرد لیکن هر چقدر در مورد گسترش فرهنگ عمومی تلاش کنیم باز هم کم است، هر کسی که به فرهنگ عمومی علاقمند و دغدغه‌ی فرهنگی دارد باید به گسترش اخلاق و معنویت اهمیت بدهند.

جدائی با بیان اینکه فضای مجازی ابزار مناسبی برای گسترش فرهنگ عمومی و کارهای فرهنگی است ،افزود: افرادی که در فضای مجازی فعال هستند می‌توانند از این فرصت در راه بسط تقوا، اخلاق و معنویت گام‌های بزرگی بردارند متاسفانه گاهی شاهد هستیم کسانی از این ابزارها برای انحراف جوانان استفاده می‌کنند و موجبات بی‌تقوایی می شوند که این افراد معاد سختی پیش رو خواهند داشت .

وی در پایان به حماسه پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: حماسه پیاده‌روی اربعین یک حرکت فرهنگی بسیار بزرگ در سطح جهان بود که بیش از چهل کشور جهان در آن شرکت کرده بودند و علی‌رغم سکوت خبری رسانه‌های صهیونیستی مورد استقبال افکار عمومی جهان قرار گرفته است، اربعین حسینی بهترین پدیده جهانی برای حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است و این قابلیت را دارد که مکتب اهل بیت (ع) را به عنوان مکتب نجات بخش جهانی معرفی کند تا زمینه‌های فکری و رفتاری ظهور منجی بشریت را فراهم سازد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد