سرویس: سیاسی
کد خبر: 78762
|
11:24 - 1397/08/12
نسخه چاپی

نمایندگان اردبیل درباره 13 آبان و استکبار ستیزی چه گفتند؟

نمایندگان اردبیل درباره  13 آبان و استکبار ستیزی چه گفتند؟
نمایندگان استان اردبیل 13 آبان را روز اتحاد ملت ایران دانستند و تاکید کردند:مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست .

نمایندگان استان اردبیل در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،گفتند:مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست .

راهپیمای 13 آبان بازتاب جهانی خواهد داشت

صدیف بدری اظهار داشت: 13 آبان نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران بوده و ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز 13 آبان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با اشاره به جوسازی‌های آمریکا مبنی بر شروع مرحله دوم تحریم‌ها از 13 آبان گفت: این تحریم‌ها هیچ تاثیری در مقاومت و ایستادگی ملت ایران نخواهد داشت بلکه ملت ایران این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیام راهپیمایی 13 آبان هوشیاری و بصیرت ملت ایران خواهد بود، افزود: بی‌شک این راهپیمایی عظیم بازتاب جهانی خواهد داشت و بار دیگر اقتدار، عظمت و وحدت ملت ایران به همگان نشان داده می‌شود.

تحریم ها تبدیل به فرصت می شود

ولی ملکی نیز گفت: ملت ایران همیشه پشتیبان نظام مقدس اسلامی هستند و حضور گسترده ملت ایران را در راهپیمایی 13 آبان ماه شاهد خواهیم بود که بار دیگر وحدت و انسجام خود را به دنیا نشان می‌دهد.

وی  تصریح کزد: آمریکا از اجرای مرحله بعد تحریم‌ها از 13 آبان ماه خبر دا‌ده که این تحریم‌ها هیچ تاثیری در ایستادگی و مقاومت ملت ایران نخواهد داشت و ملت ایران همیشه تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس اضافه کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد تضعیف وحدت ملت ایران هستند که هیچگاه به نقشه شوم خود دست نمی‌یابند و روز به روز بر اقتدار ملت ایران افزوده خواهد شد.

 

استکبار به نتیجه نخواهد رسید

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده سابق اردبیل افزود: پس از شکست تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی برای ضربه‌‌زدن به نظام، اکنون جنگ رسانه‌ای دشمن شدیدتر شده تا از این طریق و با ایجاد یاس و ناامیدی در بین ملت ایران به اهداف شوم خود دست یابند غافل از اینکه مردم ما قدر نظام و انقلاب را دانسته و از بدو پیروزی انقلاب تاکنون همواره پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت بوده‌اند و در برابر تمامی تهدید‌ها و تحریم‌ها ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.

منصور حقیقت پور با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: آغاز فاز دوم تحریم‌ها علیه ایران سیاست جدید آمریکا برای ایجاد جوی ناآرام و یاس و ناامیدی در بین مردم کشورمان است اما همان گونه که در 40 سال بعد از پیروزی انقلاب استکبار جهانی با تحریم و تهدید نتوانسته به نظام ضربه بزند این حربه‌شان نیز با اتحاد، ولایتمداری، پیروی از رهبری و مقاومت ملت ایران به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

توطئه دشمنان شکست می خورد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: مردم ولایتمدار استان اردبیل نیز همگام با مردم کشور حضور حماسی در راهپیمایی روز 13 آبان خواهند داشت و با این حضور باشکوه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را شکست خواهند داد.

رضاکریمی بیان کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران همیشه ستودنی بوده و این امر تمامی ترفندهایی دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده ‌و دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف از جمله تحریم نمی‌توانند سبب از بین رفتن وحدت و ایستادگی ملت ایران شوند.

انتهای پیام/‌

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد