سرویس: اردبیل
کد خبر: 78775
|
18:37 - 1397/08/12
نسخه چاپی

به میزبانی استان اردبیل انجام شد؛

آغاز رقابت های ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور در اردبیل

آغاز رقابت های ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور در اردبیل
مسابقات ووشو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی عصر امروز در سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مسابقات ووشو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با شرکت 34 تیم از 32 استان کشور به میزبانی استان اردبیل و به مدت 3 روز در اردبیل برگزار می شود.

رئیس فدراسیون ووشو کشور در افتتاحیه این دوره از مسابقات اظهارداشت: مسابقات ووشو قهرمانی کشور به مدت 3 روز و برای انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور به میزبانی استان اردبیل دنبال می شود.

مهدی علی نژاد با اشاره به اینکه استان اردبیل یک استان قهرمان پرور در رشته های مختلف ورزشی است افزود: بخاطر شرایط خوبی که در استان اردبیل محیا بود و از ظرفیت ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل که از شرایط استاندارد های جهانی برخوردار است لذا تصمیم بر آن شد که این دوره از مسابقات در استان اردبیل برگزار شود.

وی بیان کرد: امیدواریم شاهد برگزاری مسابقات بزرگی در استان اردبیل که به عنوان میعادگاه مهد تشییع شناخته شده است باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل هم در افتتاحیه این دوره از مسابقات با تبریک به همه شرکت کنندگان حاضر دراین دوره از مسابقات و گرامیداشت یاد و خاطره 3400 شهدای والامقام  استان اردبیل اظهارداشت: استان اردبیل قهرمان های زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و این شایستگی را دارد که بتواند از میزبان خوبی برای مسابقات کشوری و بین المللی در این استان قهرمان پرور باشد.

نواداد با اشاره به اینکه فدارسیون ووشوی کشور در چند روز اخیر توانست  قهرمانی تاریخی را برای کشور به ارمغان بیاورند افزود: چند روز پیش شاهد قهرمانی غرورآفرین تیم ملی ووشو کشور در مسابقات ووشو قهرمانی جهان در کشور چین بودیم.

وی با خطاب به ورزشکاران ووشوکار انتخابی تیم ملی کشور گفت: امیدواریم در این چند روزی که در استان حسینی و قهرمان پرور وشهید پرور استان اردبیل هستید بتوانید به نحو احسن از این استان فرهنگی ومذهبی اردبیل که به استان دارالارشاد و دارالامان پایتخت حسینیت معروف است استفاده کافی را برده باشید.

هوشنگ افشار رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل در حاشیه افتتاحیه این دوره از مسابقات نیز اظهار داشت: این مسابقات که از امروز در ورزشگاه  6 هزار نفری رضازاده اردبیل آغاز شده است در رده سنی بزرگسالان بوده و تا روز 14 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال در مسابقات قهرمانی ووشو کشور 299 ورزشکار و 34 تیم از سراسر کشور در دو بخش تالو و ساندابه رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل تصریح کرد:از 299 ورزشکار حاضر در مسابقات قهرمانی ووشو کشور 229 ورزشکار در رشته ساندا و 70 ورزشکار در رشته تالو با هم  رقابت می کنندکه نفرات برتر این دوره از مسابقات برای اعزام به مسابقات جهانی 2019 به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت خواهند شد.

افشار اضافه کرد: 40 داور از سراسر کشور نیز قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده دارند که پنج نفر از این داوران  از استان اردبیل هستند.

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل اظهار داشت: 100 نفر عوامل اجرایی برای این دوره از رقابت‌ها که برای نخستین بار به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود، فعال بوده که امیدواریم بتوانیم شاهد میزبانی هر چه شایسته از این دوره از مسابقات باشیم.

 

 به گزارش سبلان ما در پایان افتتاحیه مسابقات ووشو قرهمانی کشور از چهار نفر از قهرمانان ووشو تیم ملی استان اردبیل با اهداء تندیس و جوایز نفیس تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد