کد خبر: 78779
|
07:20 - 1397/08/13
نسخه چاپی

چند ساعت مانده به آغاز راهپیمایی استکبار ستیزی؛

پیام مردم اردبیل به ترامپ و دار و دسته‌اش: دیگر هرگز ایرانی را تهدید نکن

 پیام مردم اردبیل به ترامپ و دار و دسته‌اش: دیگر هرگز ایرانی را تهدید نکن
در آستانه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مردم اردبیل به ترامپ و دارودسته اش چند نکته مهم را یادآوری کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در حالی که چند ساعتی بیشتر به آغاز راهپیمایی بزرگ روز ملی مبارزه با استکبار باقی نمانده است و در آستانه آغاز سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مردم اردبیل به ترامپ و دارودسته اش چند نکته مهم را یادآوری کردند.

ثریا دانشجوی اردبیلی: ما با آمریکایی‌ها سرِ همان نقطه‌ اولیم!؛به ترامپ و دار و دسته اش می گویم تا وقتی خوی استکباری دارید شعار ما همان مرگ بر آمریکا است؛ آقای ترامپ ملت ایران همین است دیگر خود دانی خواستی عصبانی باش نخواستی نباش. 

 امیر راننده تاکسی در اردبیل: امریکایی ها به فکر انتقام گرفتن از ملت ایران هستند برای همین است کهآمریکا ۱۳ آبان را برای شروع دور جدید تحریم ها انتخاب کرد اما کور خوانده اند، بدانند که ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد.

بیوک آقا مغازه دار اردبیلی:  13 آبان از روزهای خاص است و جریانات اتفاق افتاده در آن تاثیرگزار در اندیشه ملت ایران است، آمریکا با انتخاب این روز برای اعمال تحریم سعی دارد از این تاثیرگذاری بکاهد اما من می گویم اقای ترامپ  کم شدن تعداد جمعیت  در راهپیمایی استکبار ستیری را به گور خواهی برد حالا بنشین و تماشا کن .

آیلار یک دانش آموز اردبیلی: آقای ترامپ می خواهید اراده ملت را بشکنید ملت را بترسانید زهی خیال باطل؛ ما ایستاده ایم از شما نمی ترسیم. جواب ما دانش آموزان در روز 13 آبان همان مرگ بر استکبار جهانی است.

علی نانوای اردبیلی: اروپا با ما باشد یا آمریکا انتخاب با خودش است، اما می گوییم بهتر است به خاطر منافع خودتان هم که شده طرف ما باشید دوستی با  ترامپ آخر و عاقبت ندارد حالا ببینید کی به شما گفتیم.

فاطمه یک مادر اردبیلی: آقای ترامپ دیگر هرگز ایرانی را تهدید نکن و خط و نشان نکش چیزی گیرت نمی آید.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد