سرویس: اقتصادی
کد خبر: 78780
|
08:42 - 1397/08/13
نسخه چاپی

استاندار اردبیل :

سهم استان اردبیل از منابع ارزی افزایش می یابد

سهم استان اردبیل از منابع ارزی افزایش می یابد
استاندار اردبیل در دیدار با رئیس بانک مرکزی کشور خواهان افزایش میزان اختصاص منابع ارزی مورد نیاز واحدهای تولیدی این استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،در جلسه ای که صبح امروز با حضور استاندار اردبیل و رئیس کل بانک مرکزی کشور مسائل و مشکلات تامین مالی طرح های اقتصادی استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار اردبیل ضمن تشریح وضعیت صنایع راکد، در دست احداث و فعال موجود در این استان اظهار داشت:  افزایش میزان اختصاص منابع ارزی مورد نیاز برای خرید تحهیزات، ماشین آلات و مواد اولیه مورد نیاز برای واحدهای تولیدی این استان ضروری است.

اکبر بهنام جو افزود: یکی از مهم ترین برنامه ریزی های انجام شده در استان ایجاد 20000 فرصت شغلی در سال است که تولیدکنندگان در صف مقدم این برنامه جهادی قرار دارند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم تمامی مدیران ارشد کشوری از جمله بانک مرکزی نسبت به ارایه خدمات و تسهیلات لازم و متناسب با این برنامه ریزی با استان اردبیل همکاری نمایند.

عبدالناصر همتی  رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشکر از استاندار اردبیل به خاطر تشریح مشکلات واحدهای تولیدی بزرگ این استان، به معاون ارزی خود دستور داد تا حداکثر مساعدت لازم را جهت افزایش ارز مورد این واحدها داشته باشند.

افزایش میزان تخصیص ارز به واحدهای تولیدی و صنعتی، تاثیر مستقیم در افزایش تعداد فرصت های شغلی و میزان درآمد عمومی استان دارد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد