سرویس: سیاسی
کد خبر: 78785
|
11:44 - 1397/08/13
نسخه چاپی

آیت الله اختری:

آمریکا امروز درضعیف ترین شرایط خود قرار دارد/ ارزش دلار با مذاکره کم نمی شود

آمریکا امروز درضعیف ترین شرایط خود قرار دارد/ ارزش دلار با مذاکره کم نمی شود
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان در اردبیل گفت: برخلاف القائات برخی امروز مذاکره با آمریکا نمی تواند مشکلات کشور را حل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله محمد حسناختریدر جمع راهپیمایان 13 آبان در اردبیل با اشاره به شکست همه توطئه های آمریکا اظهار داشت: امروز مذاکره با آمریکا دامی برای ملت ایران و راهی برای نجات آمریکا از بن بست است.  

وی افزود: اگر کسی غیرت ایرانی دارد  و به فکر مصالح کشوری  و تامین منافع کشور است باید امروز هرگونه مذاکره با آمریکا را محدود کند چرا کهگفتگوی آمریکایی ها با ما برای  نجات آمریکای شکست خورده  و به بن بست رسیده است و به خاطر  دفاع از منافع ملت ایران نیست.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد:  امروز به حول و قوه الهی عظمت و عزت متعلق به ایران است و  در این شرایط مذاکره با آمریکایی که به هیج یک از توافق نامه هاو امضاهای خود پایبند نیست، و رئیس جمهور آن  منفورترین در نزد مردم دنیا است،  ایران اسلامی را ذلیل می کند. 

وی با تاکید براینکه برخلاف القائات برخی بی عقلان  ترسو امروز مذاکره با آمریکا نمی تواند مشکلات کشور را حل کند، بیان داشت: جوانان بدانند  آنروز که آمریکایی ها 58 هزار مستشار در ایران داشتند و آنهمه پایگاه نظامی نتوانسنتد در برابر ملت ایران کاری بکنند امروز هم یقینا کاتری از پیش نخواهند برد. 

اختری تصریح کرد: ارزش دلار با مذاکره با آمریکا کم نمی شود، بلکه با تولید بیشتر و کشاورزی خود کفا است است که میتوانیم  از ارزش دلار کم کنیم.

وی خاطر نشان کرد:  قطعا  با اتحاد و انسجام، پرهیز از اختلاف ، پیروی از رهبری و صبر عزت ، عظمت و پیروزی بزرگ تر در انتظار ماست.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد