سرویس: سیاسی
کد خبر: 78790
|
14:17 - 1397/08/13
نسخه چاپی

آنچه شخصیت های استان اردبیل در راهپیمایی 13 آبان گفتند؛

آمریکا قطعا خوار می شود/ تحریم کارساز نیست/مسئولان در کنار مردم اند

آمریکا قطعا خوار می شود/ تحریم کارساز نیست/مسئولان در کنار مردم اند
مسئولان و شخصیت های استان اردبیل تاکید کردند تحریم کار ساز نخواهد بود و قطعا آمریکا این بار هم شکست می خورد.

مسئولان و شخصیت های استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اتحاد را مهمترین عامل پیروزی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان دانستند.

آمریکا خوار می شود

سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: رییس جمهور آمریکا با وضع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران در صدد شکستن مقاومت این ملت غیور است که مطمئنا نتیجه  نخواهد گرفت و خوار خواهد شد .

وی افزود:مردم ایران در مکتب امام حسین (ع)درس هیهات من الذله را آموخته اند ودر برابر هرگونه تهدید از جمله تحریم اقتصادی همانند گذشته پیروز وسربلند خواهند بود.

مسئولان دلسوزانه وارد صحنه شوند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام نجات فیاضی نیز گفت: اکنون توطئه دشمن تضعیف دستاوردها و در حاشیه قرار دادن اندیشه های انقلاب اسلامی ایران با فشار های بی سابقه اقتصادی است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل افزود: اکنون نیازمند اتحاد هستیم که صرفا با شعار محقق نمی شود؛ متولیان، مسئولان اجرایی و قوای سه گانه باید سینه سپر کنند و تعارف ها را کنار گذاشته و دلسوزانه وارد صحنه شوند.

تحریم های کار ساز نخواهد بود

بهروز ندایی  با تشکر از حضور پرشور مردم گفت: تحریم های آمریکا کار ساز نخواهد بود و با تکیه بر توان داخلی تمام تحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: مسئولان در این برهه بیش از هر زمان وظیفه خطیری برای رسیدگی به رفاه و معیشت مردم و توسعه اقتصاد مقاومتی دارند.

 معاون عمرانی استانداری اردبیل افزود: مسئولان استان اردبیل نیز با توسعه  زیرساخت ها لازم برای اشتغالزایی و  سرمایه گذاری در تلاشند تا مشکلات مردماین خطه را حل کنند.

مسئولان موظفند پیشرفت اقتصادی کشور فراهم کنند

بهداشت و سلامت غذایی در بیله‌سوار با جدیت پیگیری شود

آرام حلیم مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت:مردم ایران با تسخیر لانه جاسوسی عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند.

وی افزود:مسئولان موظفند در کنار  مردم و با پیروی از  منویات مقام معظم رهبری در مقابل تحریم های ایستاده و با حمایت از تولید داخلی  پیشرفت اقتصادی کشور را رقم بزنند.

13 آبان یاد آور تحول از درون برای اخراج نماد های استکباری

image

حجت الاسلام مهدی ستوده، گفت: یوم الله 13 آبان ماه یادآور تحول از درون برای اخراج نمادهای استکباری در کشور بود و امروز بعد از گذشت این همه سال تصمیم عاقلانه انقلابی را همگان تحسین می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی هیچگاه اجازه اسارت به ملت ایران نخواهد داد و برای همیشه در برابر ظلم ستیزی استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد