سرویس: سبلان ما
کد خبر: 78796
|
19:55 - 1397/08/13
نسخه چاپی

یادواره شهدای شاخص بسیج دانش‌آموزی سرعین برگزار شد

یادواره شهدای شاخص بسیج دانش‌آموزی سرعین برگزار شد
عصر امروز یادواره شهدای شاخص بسیج دانش‌آموزی سرعین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، یادواره شهدای دانش‌آموز امروز  با محوریت شهدای شاخص بسیج دانش‌آموزی در مدرسه شهید محرمی به همت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان سرعین برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود اصغری امام جمعه سرعین بعد از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام در جامعه یک امر اولویت‌دار و مهم است که تک تک آحاد جامعه در این زمینه مسئولیت و رسالت سنگینی عهده‌دار هستند که باید به وظایف خود به طور تمام و کمال عمل کنند و از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کنند.

وی بیان کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار و شجاعت را در جامعه به ارمغان آورده و تمام سعی و تلاش خود را برای احیای نهضت حسینی و پیروی از مکتب عاشورا انجام دادند که این مسئله یک اولویت اساسی است.

امام جمعه سرعین تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و اردوهای راهیان نور یک امر نهادینه شده و مهم در جامعه است و باید با تداوم این مراسمات به اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جامه عمل پوشانده و اهداف خود در راستای دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را میسر کنیم.

اصغری اظهار کرد: اگر رشادت‌های شهدای والامقام کشورمان نبود هم‌اکنون امنیت و اقتدار کنونی کشورمان نیز نبود و در این زمینه شهدای دانش‌آموز نیز نقش محوری داشته‌اند که باید برای تبیین دلاوری‌ها و رشادت‌های این دانش‌آموزان شهید والامقام از هیچ تلاشی دریغ نشود تا فرزندانی انقلابی در جامعه رشد و پرورش یابند.

انتهای پیام/ش

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد