سرویس: استانی
کد خبر: 78805
|
12:38 - 1397/08/14
نسخه چاپی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل خبرداد:

کشف بیش از 5 تن چوب قاچاق در اردبیل

کشف بیش از 5 تن چوب  قاچاق در اردبیل
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف و ضبط بیش از پنج تن چوب‌آلات و ۲۳ اصله گرده بنه قاچاق جنگلی در استان اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، شهامت هدایت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیش از پنج تن چوب‌آلات و ۲۳ اصله گرده بنه قاچاق جنگلی  که توسط افراد سودجو وفرصت و از استانهای همجوار وارد استان اردبیل شده بود، با هوشیاری و اقدام بموقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توقیف و محموله چاقاق ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان کشفیات توسط یکدستگاه کامیون و سه دستگاه وانت نیسان دستگاه در جاده نمین به اردبیل  شهر حمل می شد، افزود: در این رابطه چهار متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی استان اردبیل معرفی شده اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاههای قاچاق فعالیت داشته و با متخلفین برخورد جدی خواهند داشت.

هدایت از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده های جنگلی ومرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی بوده اطلاع دهند.

وی تصریح کرد:‌حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد